• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    09.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5008, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3019868
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 06.07.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Rådgiver - Innkjøp

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bymiljøetaten i Bergen kommune utfører et bredt  spekter av tjenester som gjør at Bergen virker hver dag - og om 100 år.

Bymiljøetaten gjennomfører store anskaffelser innenfor områder som prosjektering, bygging av anlegg, driftskontrakter og konsulentvirksomhet. Rådgiver innkjøp skal sammen med avdelingsleder forbedre og utvikle fagområdet innkjøp, og sikre nødvendig kvalitet på anskaffelsene i etaten. Dette innebærer tett samarbeid med  avdelingene og bistå prosjektledere og andre med innkjøpsprosessene – helt fra planlegging til kontraktsoppfølging. Rådgiveren skal arbeide tverrfaglig og systematisk på alle nivå i en innkjøpsprosess. Vår innkjøpsrådgiver har et nært samarbeid med kommunens sentrale innkjøpsorganisasjon.

Stillingen er organisert under avdeling for Økonomi og virksomhetsstyring. Avdelingen er preget av et godt og kompetent fagmiljø med selvstendige og profesjonelle medarbeidere som driver sitt eget arbeid og Bymiljøetaten fremover. Vi holder til i Autogården i nye og moderne lokaler.  

Arbeidsoppgaver
  • Forbedre og utvikle fagområdet innkjøp
  • Sikre nødvendig kvalitet på anskaffelsene i etaten
  • Bistå andre avdelinger og prosjektledere med innkjøpsprosessene
  • Arbeide tverrfaglig og systematisk nivå i innkjøpsprosessene
  • Stillingen innebærer nært samarbeid med kommunens sentrale innkjøpsorganisasjon
Kvalifikasjoner
  • Utdanning fra høyskole/universitet på bachelornivå innenfor relevante fag
  • Innkjøpserfaring
  • Ønskelig med 5 - 10 års relevant arbeidserfaring
  • Ønskelig med kjennskap til bruk av innkjøpssystemer som Mercell
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper
  • Selvstendig og strukturert
  • Fleksibel
  • Beslutningsdyktig
  • Løsningsorientert
  • Gode relasjons og kommunikasjonsevner

Personlige egenskaper vil bli vektlagt

Vi tilbyr
  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
  • En arbeidsplass som har et inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønn etter avtale

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    09.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5008, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3019868
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 06.07.2020