Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
29.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4000604Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 30.07.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Rådgiver innen forflytning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Tildeling og forvaltning er et av mange tjenestesteder i Pleie og omsorg. Vi er til sammen 69 ansatte fordelt på 2 avdelinger – avdeling tjenestetildeling, og avdeling fag og rådgivning. Avdeling fag og rådgivning har ansvar for utvikling, opplæring og rådgivning innen flere fagområder.
Vi søker etter deg som har interesse for forflytning. I tillegg skal du være interessert i bruk av forskjellige digitale plattformer, IKT og e-læring.
Bærum kommune har i mange år gått foran i forflytningsarbeid med blant annet prosjekt «Bærum forflytter». Kommunen mottok Forflytningsprisen 2013 og metoden ble implementert i driften i 2015. Vi har et eget forflytningsteam som er tverrfaglig sammensatt av medarbeidere innen velferdsområdet, som gir råd og veiledning til brukere, pårørende og ansatte. Du vil ha ansvar for koordineringen av forflytningsteamet og samarbeide med medlemmene der.
Til stillingen ligger også ansvar for oppdatering av tjenestestedets kvalitetsplattform og internettsider. Vår viktigste informasjonskanal til innbyggerne er nettsidene.
Vi har nå ledig en 100 % fast stilling som rådgiver, med oppstart så raskt som mulig.
Arbeidsoppgaver:
- Råd og veiledning rundt forflytningsarbeid til utøvende tjeneste
- Koordinere forflytningsteamet – herunder jevnlige teammøter og oppfølging av enkeltsaker samt nødvendig dokumentasjon
- Lederstøtte på alle nivå for å sikre at forflytningsarbeid er en del av HMS-planene
- Kurs og opplæring av forflytningsveiledere og andre ansatte i velferdsområdet
- Systematisk arbeid med kvalitetsplattform, nettsider og HMS-arbeid på tjenestestedet
- Struktur og oppfølging av innhold i de ulike digitale plattformene
Kvalifikasjoner:
- Autorisert fysioterapeut eller ergoterapeut. Norsk autorisasjon. HPR nr registreres i CV
- Minimum 5 års erfaring fra 1. og/eller 2. linjetjeneste
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Gode norskkunnskaper. Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
Det er en fordel om du har:
- Interesse for kvalitets- og forbedringsarbeid
- Digital nysgjerrighet samt interesse for nye digitale verktøy og erfaring fra systematisk forflytningsarbeid, HMS og kvalitetsarbeid
Personlige egenskaper:
Som rådgiver
- er du en god kommunikator, som lytter og formidler informasjon med klarhet, både muntlig og skriftlig
- liker du å jobbe både selvstendig og i tverrfaglig team
- er du fleksibel, lærevillig og har høy arbeidskapasitet
- er du faglig engasjert, utviklingsorientert og har god evne til problemløsning
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Kompetanseutviklingsstipend
Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
29.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4000604Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 30.07.2021