• Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Søknadsfrist
    31.07.2021
  • Sted:
    TROMSØ
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    TROMSØ
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3949064
  • Se her for andre jobber fra TROMSØ KOMMUNE

Rådgiver anskaffelser

TROMSØ KOMMUNE

Offentlige tjenester og forvaltning

Tromsø kommune har et profesjonelt innkjøpsmiljø med høyt kvalifiserte innkjøpere. Vi har fokus på å effektivisere, profesjonalisere og å legge til rette for anskaffelsesprosesser med høy kvalitet, samt god forvaltning av vår avtaleportefølje.

Seksjon for anskaffelser gjennomfører anskaffelser for alle avdelinger i Tromsø kommune. Seksjonen ledes av seksjonsleder og har organisert seg i fire kategorier etter følgende anskaffelsesområder; administrativ, bygg og anlegg, velferd og IT. Hver kategori ledes av en kategoriansvarlig og for tiden er vi totalt 16 årsverk. Vi skal nå utvide kategori bygg og anlegg.

Som rådgiver i seksjon for anskaffelse vil du ha en sentral roller i anskaffelsesprosjekter. Dine arbeidsoppgaver vil være å inngå kontrakter med verdi over 1,3 millioner, kvalitetssikre øvrige anskaffelser, samt drive rådgivning innen anskaffelsesfaget. 

Arbeidsoppgaver:

  • Lede og gjennomføre anskaffelser - inngåelse av rammeavtaler og større enkeltkjøp.
  • Utarbeidelse av anskaffelsesstrategi og konkurransedokumenter.
  • Følge opp kontrakter.
  • Rådgivning og kvalitetssikring.
  • Identifisering, oppfølging og realisering av gevinster.
  • Utviklingsoppgaver innen metodikk, prosesser, rutiner og maler.
  • Andre arbeidsoppgaver innen seksjonens ansvarsområde vil kunne pålegges.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning på bachelor/masternivå innen økonomi, rettsvitenskap eller ingeniørfag.
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Erfaring fra offentlig sektor og/eller offentlige anskaffelser er ønskelig, men ikke et krav. Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke. 

Personlige egenskaper:

  • Du evner å lede og gjennomføre oppgaver sammen med andre.
  • Du er handlekraftig og evner å takle press.
  • Du er engasjert og initiativrik.
  • Du er strukturert og kvalitetsbevisst.
  • Du er flink til å bygge relasjoner.
  • Du bryr deg om dine medarbeidere.
  • Ved tilsetting vil det bli lagt vesentlig vekt på personlig egnethet.

Vi tilbyr:

  • Spennende, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et uformelt og tverrfaglig fagmiljø.
  • Du blir en del av et dyktig og energisk anskaffelsesteam.   
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.      
  • Lønn etter gjeldende avtaler.
  • Fleksibel arbeidstid utenfor kjernetid.
  • Bedriftshelsetjeneste.

Annet

  • Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler. 
  • Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om
  • Oppstart så snart som mulig eller etter nærmere avtale
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju
  • Attester, vitnemål og/eller karakterutskrift skal lastes opp i webcruiter
  • Oppgi to referanser i webcruiter

 Kjenner du deg igjen i dette – da blir vi svært glad for å høre fra deg!

 
  • Bedrift
    TROMSØ KOMMUNE
  • Søknadsfrist
    31.07.2021
  • Sted:
    TROMSØ
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    TROMSØ
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3949064
  • Se her for andre jobber fra TROMSØ KOMMUNE