• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    01.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4166436
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 31.10.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Rådgiver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker en rådgiver til fast stilling i avdeling Bolig i enhet Eiendomsforvaltning.
Du må ha bakgrunn som eiendomsmegler med erfaring fra utleie, regnskap, oppgjør eller forvaltning, i tillegg til erfaring fra kjøpsprosessen. Du må ha evne til å tåle «mange baller i lufta samtidig», det er svært hektisk til tider, pulserende, spennende og varierte arbeidsoppgaver med betydelig ansvar. Du vil jobbe med forvaltningssystemet Plania, med oversikt over alle utleieobjekter, fastsette korrekt husleie og kontakt med regnskap for riktig faktureringsgrunnlag. Enheten har ansvar for årlig husleieinntekt på ca NOK 250 mill. Du vil også ha forvaltningsansvar for utleieportefølje av leiligheter til yngre på Fornebu, inkludert kjøpsprosess. 

Bærum kommune Eiendom har med sine ca. 300 ansatte ansvar for utvikling, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Vi har høye ambisjoner for at våre bygg skal være klimakloke og bygges kostnadseffektivt.

Mer om Eiendom: : https://www.baerum.kommune.no/om-barum-kommune/organisasjon/om-eiendom-i-baerum-kommune/

Arbeidsoppgaver:

  • Fakturabehandling 
  • Boligforvaltning av egen portefølje på Fornebu 
  • Holde FDVU systemet oppdatert  
  • Fastsette husleie 
  • Kontaktperson mot ekstern leverandør for kommersiell utleie 
  • Utarbeide grunnlag for rapportering av ledighet av kommunens boliger 
  • Oppdatering og oppfølging av budsjettall i ISY

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor innenfor eiendomsmegling - med minimum 5 års erfaring
  • Kjennskap til boligmarkedet i Bærum
  • Svært god økonomisk tallforståelse med kommersiell legning 
  • Fortrolig med IT-verktøy utover ordinær kjennskap til Microsoft Office-pakker. Du må kunne utarbeide rapporter/analyser – gode excel-kunnskaper  

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt, positiv og med gode samarbeidsegenskaper 
  • Tydelig i skriftlig og muntlig kommunikasjon  
  • Systematisk og nøyaktig  
  • Fleksibel og takler godt periodevis høyt tempo med mange ulike henvendelser

Vi tilbyr:

  • Et spennende og tverrfaglig miljø med mange kunnskapsrike og engasjerte medarbeidere
  • Gode utviklingsmuligheter i en av Norges største eiendomsvirksomheter
  • Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver med frihet til å påvirke egen arbeidsdag
  • Kontorsted Eyvind Lychesvei 10, sentralt i Sandvika, (nyrenovert Kommunegård i 2023)
  • Offentlig tjenestepensjonsordning 
  • Kompetanseutviklingsstipend 
  • Fleksitidsordning
  • Lønn etter avtale 
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    01.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4166436
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 31.10.2021