Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
01.11.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4166436Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 31.10.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Rådgiver
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker en rådgiver til fast stilling i avdeling Bolig i enhet Eiendomsforvaltning.
Du må ha bakgrunn som eiendomsmegler med erfaring fra utleie, regnskap, oppgjør eller forvaltning, i tillegg til erfaring fra kjøpsprosessen. Du må ha evne til å tåle «mange baller i lufta samtidig», det er svært hektisk til tider, pulserende, spennende og varierte arbeidsoppgaver med betydelig ansvar. Du vil jobbe med forvaltningssystemet Plania, med oversikt over alle utleieobjekter, fastsette korrekt husleie og kontakt med regnskap for riktig faktureringsgrunnlag. Enheten har ansvar for årlig husleieinntekt på ca NOK 250 mill. Du vil også ha forvaltningsansvar for utleieportefølje av leiligheter til yngre på Fornebu, inkludert kjøpsprosess.
Bærum kommune Eiendom har med sine ca. 300 ansatte ansvar for utvikling, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Vi har høye ambisjoner for at våre bygg skal være klimakloke og bygges kostnadseffektivt.
Mer om Eiendom: : https://www.baerum.kommune.no/om-barum-kommune/organisasjon/om-eiendom-i-baerum-kommune/
Arbeidsoppgaver:
- Fakturabehandling
- Boligforvaltning av egen portefølje på Fornebu
- Holde FDVU systemet oppdatert
- Fastsette husleie
- Kontaktperson mot ekstern leverandør for kommersiell utleie
- Utarbeide grunnlag for rapportering av ledighet av kommunens boliger
- Oppdatering og oppfølging av budsjettall i ISY
Kvalifikasjoner:
- Bachelor innenfor eiendomsmegling - med minimum 5 års erfaring
- Kjennskap til boligmarkedet i Bærum
- Svært god økonomisk tallforståelse med kommersiell legning
- Fortrolig med IT-verktøy utover ordinær kjennskap til Microsoft Office-pakker. Du må kunne utarbeide rapporter/analyser – gode excel-kunnskaper
Personlige egenskaper:
- Serviceinnstilt, positiv og med gode samarbeidsegenskaper
- Tydelig i skriftlig og muntlig kommunikasjon
- Systematisk og nøyaktig
- Fleksibel og takler godt periodevis høyt tempo med mange ulike henvendelser
Vi tilbyr:
- Et spennende og tverrfaglig miljø med mange kunnskapsrike og engasjerte medarbeidere
- Gode utviklingsmuligheter i en av Norges største eiendomsvirksomheter
- Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver med frihet til å påvirke egen arbeidsdag
- Kontorsted Eyvind Lychesvei 10, sentralt i Sandvika, (nyrenovert Kommunegård i 2023)
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Kompetanseutviklingsstipend
- Fleksitidsordning
- Lønn etter avtale
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
01.11.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4166436Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 31.10.2021