Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
01.12.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5008, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2273749Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 26.11.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Prosjektledere - vi styrker laget!
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bymiljøetaten har et bredt og variert spekter av oppgaver som gjør at Bergen virker hver dag. Vi bygger offentlig infrastruktur og sørger for drift av veier, parker, byrom, friområder og mye mer. For å redusere klimautslippene i kommunen leder vi arbeidet med nullutslipp og fornybare drivstoffer, og skal endre bergensernes transportvaner i retning av sykkel, gange og delemobilitet. Vi får byen til å leve. Alle skal trives i Bergen - hver dag og om 100 år!
Bystyret har vedtatt at Bergen skal bli en «gå-by». De neste fire årene skal Bergen kommune bruke over 200 mill. på ulike tiltak for å styrke dette - vi skal trygge, utvikle og bygge gang- og sykkelveier, bygge ut ladestasjoner, få på plass flere by-sykler, lage snarveier, mm. Mye av arbeidet gjør vi sammen Hordaland fylkeskommune og Statens vegvesen gjennom Miljøløftet.
Nå skal Bymiljøetaten styrke laget! Vi har behov for 2-3 nye prosjektledere - gjerne noen med ungdommelig «overmot», og noen eldre med lang erfaring og en «gnist av vilje» til å bygge fremtiden!
Stillingene er i Gjennomføringsavdelingen, som er prosjektorganisert, og inndelt i ulike team. Disse er Byliv, Transformasjon, Eiendom og Mobilitet, som prosjektlederne vil høre til under. I avdelingen er vi 25 ansatte, med fagfelt som landskapsarkitekter, jurister, ingeniører, prosjektledere og andre. Medarbeiderne i Gjennomføringsavdelingen er kompetente, selvstendige og ansvarlige for sine prosjekter. Arbeidsmiljøet er godt og tverrfaglig, og du får muligheten til å bidra til dette!
Følg lenken, så finner du prosjekter vi har ferdigstilt, og noen bilder fra et av flere prosjekter vi er veldig stolte over å ha fått til: https://www.bergen.kommune.no/omkommunen/avdelinger/bymiljoetaten/11031/article-162828
Vi søker også en "bybygger" - prosjektkoordinator og en landskapsarkitekt til samme avdeling - er du interessert? Sjekk øvrige stillinger hos Bymiljøetaten!
Hovedoppgavene er å både utvikle og gjennomføre små og store prosjekter innenfor fagområdet
Vi ønsker særskilt fokus på at våre tiltak både blir tilrettelagt og til glede for flest mulig brukere
Som stor byggherre legger vi vekt på at våre entreprenører skal være gode på HMS-arbeid, så god kunnskap på dette området er derfor en fordel
Stillingen forutsetter utstrakt samarbeid og god dialog med både andre prosjektledere og øvrige team -og fagledere i Bymiljøetaten.
Relevant arbeidserfaring med utvikling, gjennomføring og bygging av gangveier, sykkelveier, turveier, veier, mm., samt, prosjektstyring og oppfølging av byggeprosjekter
Ønskelig med særskilt innsikt i universell utforming
God kunnskap om anleggskontrakter, byggherreforskriften/HMS-arbeid er en fordel
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne er en forutsetning
Strukturert og ansvarsbevisst
Evne til å arbeide selvstendig og målrettet
Trives med å jobbe i tverrfaglige team
Faglig utvikling
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
01.12.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5008, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2273749Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 26.11.2019