• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    15.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2167486
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 11.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjerdrum kommune

Prosjektleder eiendom

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har en spennende stilling som Prosjektleder i Virksomhet for Tekniske tjenester klar for deg, der du kan få være med på å påvirke utviklingen i Gjerdrum kommune innen kommunal eiendomsutvikling.
Stillingen er underlagt et stort ansvarsområde som stiller høye krav til selvstendighet.
Virksomhet for Tekniske Tjenester har et vedtatt investeringsbudsjett på 40 mill kr i 2019. Investeringsprosjekter fremover i økonomiplanperioden omhandler flere spennende prosjekter, som blant annet bygging av en flerbrukshall, felles infrastruktur for Ask sentrum (FIAS) og oppgradering av Kulturhuset. Investeringsprosjektene er avgjørende for å ivareta strategier, mål og standard for de kommunale tjenestene i kommunen, som igjen er avgjørende for å opprettholde vekst i kommunen.

Arbeidsoppgaver
  • Prosjektleder inkludert å lede og koordinere prosjekter med rådgivere, entreprenører, leverandører og brukere
  • Styre prosjektene etter fremdrift, kvalitet, SHA og økonomi
  • Inneha nødvendig bestillerkompetanse, herunder kjennskap til lov og forskrift om offentlige anskaffelser, for anskaffelse av rådgiver- og entreprenøroppdrag
  • Inngå utbyggingsavtaler og kreve inn anleggsbidrag fra utbyggere
  • Utføre befaringer på anleggsplass, inkludert HMS-/SHA-gjennomganger etc.
  • Kostnadsberegne bygg- og anleggsarbeider
  • Vurdere behovet for og kjøpe inn nødvendig konsulentbistand for å framskaffe tilstrekkelig beslutningsgrunnlag innenfor eiendomsforvaltningsområder som f.eks. inn- og utleie, utvikling og salg av eiendom og disponering av kommunens bygningsmasse for de tjenesteproduserende virksomhetene 
  • Inngå, administrere og avslutte alle inn- og utleieavtaler om lokaler til kommunens tjenesteproduksjon
  • Eiendomsforvaltningen må være a jour og du må ha god oversikt over alle formålsbygg, boliger og strategiske eiendommer, fastsette en økonomisk verdi for bygg og eiendommer som inngår i kommunens balanseregnskap og gjøre en planfaglig vurdering av alle strategiske eiendommer. Vurdere kjøp av strategiske eiendommer dersom slike kommer for salg og aktivt delta og ivareta kommunale eierinteresser i planprosesser
Kvalifikasjoner
  • Høyskole- eller universitetsutdanning på minimum bachelornivå, helst fra teknisk sektor
  • Det er ønskelig med erfaring innen eiendom og prosjektledelse
  • Du har kompetanse og erfaring med offentlige anskaffelser
  • Du er god på å vurdere egnet gjennomføringsmodell for det enkelte prosjekt
  • Du kjenner standardiserte kontraktsbestemmelser og avtaleformular
  • Du har en meget god rolleforståelse og er bevisst på rollen som byggherre i forhold til rådgivere, entreprenører/leverandører og tiltakshaver i forhold til bygningsmyndighetene
  • Du har relevant arbeidserfaring knyttet til arbeidsoppgavene
  • Søker med god og relevant realkompetanse og erfaring, som ikke fullt ut oppfyller de formelle kravene til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker
Personlige egenskaper
  • Du er trygg i rollen, strukturert og beslutningsdyktig
  • Du har gode analytiske evner og strategisk blikk
  • Du er god på å formidle
  • Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig, og samarbeider godt med rådgivere, entreprenører, leverandører, interne brukere og offentlig myndighet
Vi tilbyr
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Hyggelig, uformell arbeidsplass med dyktige og entusiastiske kolleger
  • Mulighet til å bidra til mange spennende og utfordrende oppgaver
 

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    15.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2167486
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 11.10.2019