Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
15.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2167486Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
- Oppdatert 11.10.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjerdrum kommune
Prosjektleder eiendom
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi har en spennende stilling som Prosjektleder i Virksomhet for Tekniske tjenester klar for deg, der du kan få være med på å påvirke utviklingen i Gjerdrum kommune innen kommunal eiendomsutvikling.
Stillingen er underlagt et stort ansvarsområde som stiller høye krav til selvstendighet.
Virksomhet for Tekniske Tjenester har et vedtatt investeringsbudsjett på 40 mill kr i 2019. Investeringsprosjekter fremover i økonomiplanperioden omhandler flere spennende prosjekter, som blant annet bygging av en flerbrukshall, felles infrastruktur for Ask sentrum (FIAS) og oppgradering av Kulturhuset. Investeringsprosjektene er avgjørende for å ivareta strategier, mål og standard for de kommunale tjenestene i kommunen, som igjen er avgjørende for å opprettholde vekst i kommunen.
- Prosjektleder inkludert å lede og koordinere prosjekter med rådgivere, entreprenører, leverandører og brukere
- Styre prosjektene etter fremdrift, kvalitet, SHA og økonomi
- Inneha nødvendig bestillerkompetanse, herunder kjennskap til lov og forskrift om offentlige anskaffelser, for anskaffelse av rådgiver- og entreprenøroppdrag
- Inngå utbyggingsavtaler og kreve inn anleggsbidrag fra utbyggere
- Utføre befaringer på anleggsplass, inkludert HMS-/SHA-gjennomganger etc.
- Kostnadsberegne bygg- og anleggsarbeider
- Vurdere behovet for og kjøpe inn nødvendig konsulentbistand for å framskaffe tilstrekkelig beslutningsgrunnlag innenfor eiendomsforvaltningsområder som f.eks. inn- og utleie, utvikling og salg av eiendom og disponering av kommunens bygningsmasse for de tjenesteproduserende virksomhetene
- Inngå, administrere og avslutte alle inn- og utleieavtaler om lokaler til kommunens tjenesteproduksjon
- Eiendomsforvaltningen må være a jour og du må ha god oversikt over alle formålsbygg, boliger og strategiske eiendommer, fastsette en økonomisk verdi for bygg og eiendommer som inngår i kommunens balanseregnskap og gjøre en planfaglig vurdering av alle strategiske eiendommer. Vurdere kjøp av strategiske eiendommer dersom slike kommer for salg og aktivt delta og ivareta kommunale eierinteresser i planprosesser
- Høyskole- eller universitetsutdanning på minimum bachelornivå, helst fra teknisk sektor
- Det er ønskelig med erfaring innen eiendom og prosjektledelse
- Du har kompetanse og erfaring med offentlige anskaffelser
- Du er god på å vurdere egnet gjennomføringsmodell for det enkelte prosjekt
- Du kjenner standardiserte kontraktsbestemmelser og avtaleformular
- Du har en meget god rolleforståelse og er bevisst på rollen som byggherre i forhold til rådgivere, entreprenører/leverandører og tiltakshaver i forhold til bygningsmyndighetene
- Du har relevant arbeidserfaring knyttet til arbeidsoppgavene
- Søker med god og relevant realkompetanse og erfaring, som ikke fullt ut oppfyller de formelle kravene til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker
- Du er trygg i rollen, strukturert og beslutningsdyktig
- Du har gode analytiske evner og strategisk blikk
- Du er god på å formidle
- Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig, og samarbeider godt med rådgivere, entreprenører, leverandører, interne brukere og offentlig myndighet
- Lønn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Hyggelig, uformell arbeidsplass med dyktige og entusiastiske kolleger
- Mulighet til å bidra til mange spennende og utfordrende oppgaver
Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
15.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2167486Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
- Oppdatert 11.10.2019