• Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    10.07.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4681276
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 24.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjøvik kommune

Prosjektleder Bedre Tverrfaglig Innsats i 100 % fast stilling ved Oppvekst

Offentlig forvaltning

 Vi søker en tydelig, systematisk og handlekraftig prosjektleder med gode samarbeidsevner og et brennende engasjement for barn og unge.

Stillingen vil få ansvar for å lede og koordinere et treårig prosjekt med å styrke tverrfaglig innsats i Gjøvik kommune. I det ligger blant annet å bygge opp den digitiale samhandlingsmodellen BTI (Bedre Tverrfaglig Innsats) og koordinere det videre arbeidet med Oppvekstreformen. 

Sektor Oppvekst består av tjenestene barnehage, barn og familie, skole og barnevern. Det foregår mye godt utviklingsarbeid i sektoren og det er stor motivasjon hos ansatte og ledere i tjenestene til å styrke tverrfaglig samhandling. Som prosjektleder vil du få mulighet til å påvirke hvordan riggen for tverrfaglig samhandling utvikles, og delta i realiseringen av Oppvekstreformen. 

 Arbeidsoppgaver:
  • Ivareta prosjektledelse og koordinering for bedre tverrfaglig arbeid i Gjøvik kommune i tett samarbeid med ledergruppe Oppvekst 

  • Lede prosesser, sikre involvering og bidra til framdrift i tverrfaglig samhandling 

  • Bygge opp et godt system for tverrfaglig samhandling sammen med lederne i sektoren

  • Bidra til felles kompetansebygging på tvers av tjenester i sektoren 

Kvalifikasjoner:
  • Relevant høyere utdanning innenfor oppvekstfeltet, gjerne på masternivå 

  • Arbeidserfaring fra arbeid med barn og/eller unge og/eller deres foreldre 

  • Erfaring med tverrfaglig samarbeid på individ og systemnivå 

  • Kunne vise til oppnådde resultater i ledelse av tverrfaglige prosjekter 

  • Tydelig og konkret kommunikasjon både skriftlig og muntlig

  • God kjennskap til Oppvekstreformen og hva som forventes av kommunen 

  • Erfaring med innføring og/eller bruk av BTI-systemet vil være en fordel 

 Personlige egenskaper:
  • Du har faglig integritet, arbeider kunnskapsbasert og er utviklingsorientert 

  • Du innehar gode lederegenskaper med evne til å både samarbeide godt i team og arbeide effektivt selvstendig 

  • Du har gode samarbeidsevner og har en anerkjennende holdning og væremåte i møte med barn, foresatte og ansatte 

  • Du har evne til å se helhet og sammenheng  

  • Du er god til å strukturere, organisere og planlegge 

  • Personlig egnethet vektlegges 

 Krav om godkjent politiattest 

Vi kan tilby:
  • En spennende og mangfoldig jobb i en sektor i utvikling 

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver i et godt og faglig miljø 

  • Fleksitidsordning 

  • Lønn etter avtale 

Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad: 

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. 

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

  • Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    10.07.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4681276
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 24.06.2022