• Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    05.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5181327
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 09.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Larvik kommune

Prosjektleder

Offentlig forvaltning

Larvik kommune søker prosjektleder til avdelingen KMT Prosjekt i Virksomhet Kommunalteknikk.
KMT Prosjekt er en av fem avdelinger i Kommunalteknikk og sørger for gjennomføring av anleggsprosjekter innen vann, avløp og vei. Avdelingen har syv ansatte.
Kommunaltekniske anlegg er sentrale innsatsfaktorer for å sikre gode og effektive tjenester som kommunen skal yte til sine innbyggere.
Larvik kommune har mange spennende prosjekter, noen som allerede er igangsatt og nye som kommer.
Vi søker derfor etter en dyktig prosjektleder til avdelingen KMT Prosjekt. Ansettelse etter avtale. 

Prosjektleder rapporterer direkte til avdelingsleder.

Kvalifikasjoner:

Du har: 

  • Relevant høyere utdanning på masternivå, bachelorgrad og særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • Minimum 3 års relevant arbeidserfaring.
  • Erfaring fra prosjektledelse/byggeledelse av anleggsprosjekter.
  • Evne til å holde fokus på kvalitet, løsninger og totaløkonomi.
  • Kunnskap om Lov om offentlig anskaffelser og offentlig forvaltning.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne. 

Personlige egenskaper:

  • Du har gjennomføringsevne, faglig og økonomisk teft
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Vi krever at du har høy arbeidskapasitet
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne er en forutsetning
  • Du er åpen for og initierer ideer og løsninger
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

Vi tilbyr:
  • Lønn etter avtale
  • Et sosialt, hyggelig og kompetent fag- og arbeidsmiljø
  • Utfordrende arbeidsoppgaver
  • Samarbeid med store profesjonelle nettverk/aktører
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Velferdsordninger for ansatt

Annet
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!

Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger av avtaler, reglementer og lover. Larvik kommune ser mangfold som en styrke, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Før du tiltrer må du fremvise politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

 

 

  • Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    05.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5181327
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 09.05.2023