Detaljer

  • Bedrift
    Aremark kommune
  • Søknadsfrist
    08.02.2019
  • Sted:
    AREMARK
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ØSTFOLD
  • Arbeidssted:
    AREMARK
  • Land:
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    1124296
  • Se her for andre jobber fra Aremark kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Prosjektleder


 2.gang utlysning

Aremark kommune har vedtatt flere investeringsprosjekter som skal starte opp i 2019, blant annet er dette utbygging av barnehage og rehabilitering av- og videre utbygging av vann- og avløpsnettet. For å bistå kommunen med disse prosjektene skal det ansettes en prosjektleder. Stillingen er underlagt teknisk sjef.

Arbeidsoppgaver vil være knyttet til gjennomføring av prosjektene herunder :

  • Prosjektutvikling og prosjektledelse,
  • Utarbeidelse av konkurransegrunnlag og gjennomføre tilbudsprosess
    i hht. Lov om offentlige anskaffelser.
  • Oppfølging av leverandører og innleide rådgivere og konsulenter
  • Ivareta kvalitet, økonomistyring, framdrift og dokumentasjon i prosjektene
  • Ivareta kommunens krav som byggherre i hht. byggherreforskriften
  • Saksbehandling og rapportering relatert til prosjektene
  • Ivaretagelse av byggherrerollen gjennom organisering og involvering av relevante parter.
  • Kommunikasjon med grunneiere, utbyggere og fagmiljø, både skriftlig og muntlig.

Avhengig av kompetansen vil stillingen kunne tillegges andre oppgaver.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Relevant faglig bakgrunn på høgskolenivå
  • Erfaring med gjennomføring av større og mindre prosjekter med byggherreansvar
  • God kunnskap rundt regelverk om offentlige anskaffelser samt erfaring fra bruk av elektronisk anskaffelsesverktøy f eks Mercell
  • Gode samarbeidsegenskaper og høy arbeidskapasitet
  • Evnen til å arbeide selvstendig og strukturert og ha gjennomføringsevne.
  • God generell kunnskap om relevant lovverk
  • Erfaring fra kommunal forvaltning

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø med bred faglig kompetanse
  • Fleksibel arbeidstid
  • Utfordrende arbeidsoppgaver
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjonsordninger i KLP

Personlig egnethet vektlegges i ansettelsesprosessen.

Egen bil må disponeres. Kjøregodtgjørelse etter statens satser.

I tråd med personopplysningsloven ber vi om at alle søknader registreres via vårt rekrutteringssystem [her]

Tiltredelse så snart som mulig etter avtale.

Spørsmål om stillingen kan rettes til teknisk sjef, Henriette Wisur-Olsen, tlf. 950 55 593

Søknadsfrist 08.02.19