Personalkonsulent

Fremo bemanning og utvelgelse

Rekruttering og bemanning

 

Vil du bli en del av FREMOteamet? 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for bemanning og vakttelefon
  • Gjennomføre screening, intervjuer, referansesjekk og testing av kandidater
  • Kandidatsøk
  • Digital markedsføring
  • Bidra aktivt til å skape nye oppdrag
  • Bidra i arbeidet med utvikling og bruk av selskapets interne systemer og rutiner
  • Bistå i rekrutteringsprosesser
  • Generelle administrative oppgaver.

 

Om deg:

  • Erfaring fra bemanningsplanlegging, personaloppfølging/HR, digital markedsføring, salg
  • Du er fremoverlent, engasjert og trives med å være «på»
  • Du er flink med mennesker, selvstendig, løsningsorientert og strukturert
  • Du har et stort nettverk
  • Du motiveres av å effektivisere og forbedre arbeidsprosesser gjennom bruk av digitale verktøyse.

 

Vi er opptatt av bærekraftig utvikling og gjennom å rekruttere mennesker ut i jobb og å bistå bedrifter og mennesker i utvikling, så ønsker vi å utgjøre en forskjell gjennom fokus på folkelighet, arbeidskraft, mestring, nærvær, mangfold og likestilling. Våre verdier folkelig, fremoverlent og erfaren er våre leveregler i hverdagen og vi motiveres av vår visjon, som er skaper vinnerfølelse.   

 

Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med daglig leder Hege Svendsen, tlf. 905 87 920 eller gründer/senior partner Kjell-Inge Fremo, tlf. 900 22 300.

 

Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt.

 

Søknadsfrist 16. august