• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4877122
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 16.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

På jakt etter en spennende helgestilling?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du ute etter en spennende og utfordrende jobb, så er kanskje nettopp dette stillingsannonsen du bør fortsette å lese.

Stabekk/Sandvika boliger består av 4 avdelinger i områdene Sandvika, Bekkestua, Stabekk og Fornebu, hvor det bor voksne personer med ulike bistandsbehov.

Vi bistår beboerne våre i alt av daglige aktiviteter, og vårt mål er å gi tjenester av høy faglig kvalitet og god omsorg.

Vi søker deg som er engasjert og har interesse for å gi et ekstra bidrag til våre beboere. 

Vi har nå ledig 5 helgestillinger til våre boliger. Tiltredelse etter avtale.

Arbeidsoppgaver:

  • Bidra til god livskvalitet for våre brukere ved opplæring, oppfølging og bistand etter brukernes enkeltvedtak
  • Samarbeid med pårørende som tar kontakt
  • Rapportere til ansvarsvakt og formidle videre etter reglene
  • De fleste arbeidsoppgaver delegeres til personalet, da utnyttes alle ressurser som eksisterer i en personalgruppe

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev
  • Påbegynt bachelor innenfor helsefaglige utdanninger
  • Videregående skole
  • Gjerne erfaring fra arbeid med psykisk utviklingshemmede
  • For søkere fra land utenfor Skandinavia: krav om bestått norskprøve skriftlig og muntlig: ufaglært B1, helsefagarbeidere B2
  • For helsepersonell kreves registrert HPR-nr. i CV. HPR-nr hentes fra Helsepersonellregisteret

Personlige egenskaper:

  • Brukerorientert
  • Kunne arbeide selvstendig og ha evne til å ta ansvar
  • Gode samarbeidskunnskaper
  • 100 % lojal til arbeidsreglementet
  • Bidra til å skape et godt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • God opplæring
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Faglige utfordringer
  • Et trivelig arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
  • Offentlig tjenestepensjon

Annet

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4877122
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 16.11.2022