Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Active People AS

Motiveres du av å yte god kundeservice?

Bemanning og rekruttering

Agder Energi Nett er ansvarlig for å drifte og vedlikeholde strømnettet på Agder og er som monopolist opptatt av sitt samfunnsansvar. Trives du i ett hektisk arbeidsmiljø, arbeider strukturert og effektivt og brenner for kvalitet i kunde- og saksbehandlingen? Som kundekonsulent vil du ha ansvar for mottak av kundehenvendelser og intern saksbehandling, og du må trives med telefon og e-post som arbeidsverktøy. Vi intervjuer fortløpende. 

Arbeidsoppgaver:

  • Behandler innkommende henvendelser via e-post, telefon og chat
  • 1. linje support:

1. linje står helt i front mot Agder Energi Nett sine vel 200 000 kunder. Dette setter store krav til de som skal besvare henvendelsene. Sakene som kommer inn til Kontaktsenteret via e-post eller telefon er varierte, og kundekonsulenter skal behandle disse i tråd med både lover og bestemmelser, samt interne rutiner. Henvendelsene til Kontaktsenteret kan omfatte, men ikke begrenses til, inngåelse/ opphør av nettleieavtale, feilmeldinger i strømnettet, informasjon om prismodeller,  tariffer og strømforbruk, returpost og tekniske henvendelser knyttet til anleggsendringer/ nybygg som skal tilknyttes nettet vårt. 

  • Registrering i systemer 
  • Beredskap:

Kontaktsenteret er de som i første omgang bemanner feilmeldingstelefonen ved feilsituasjoner og strømbrudd. Vi gjør oppmerksom på at søkerne må være innstilt på å også møte utenom arbeidstid ved beredskap/ større feilmeldingssituasjoner når de har mulighet.

Kvalifikasjoner:

  • Gode IT-ferdigheter
  • Erfaring fra kundesenter og saksbehandling
  • Erfaring fra strømbransjen er en fordel
  • Fordel med teknisk kompetanse, men ikke et krav
  • Fordel med kompetanse på bachelornivå.
  • Krav om gode skriftlig og muntlig formuleringsevne

Personlige egenskaper:

Som kundekonsulentene må du kunne arbeide i mange forskjellige IT systemer, samtidig som du snakker med kundene på telefon. Du må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, positiv innstilling samt trives med å jobbe i en hektisk hverdag som preges av stadige endringer. Det forventes at du har evne til å arbeide strukturert og profesjonelt i saksbehandlingen. Samtidig er det også viktig at du er pålitelig, omstillingsdyktig og lærevillig. 

Vi tilbyr:

  • Gode lønnsbetingelser
  • Varierte arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
  • Et dynamisk miljø bestående av motiverte og dyktige kolleger og stor faglig bredde