Detaljer

  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Bedrift
    Inventum Holding AS
  • Sted:
    Bergen
  • Type arbeid:
    Annet
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Annet
  • Utdanningskrav:
    Ikke påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    1-2 år
  • Fylke:
    HORDALAND
  • Arbeidssted:
    Bergen
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    1289851

Spørsmål rettes til

  • Petter Viksund
  • Telefon: 91849134

MM Cafe & Bar Bergen søker servitør/bartender

Vi søker engasjert servitør/bartender til våre restauranter i Bergen:


Om bedriften:

Inventum Gruppen er etablert i november 1988, og er en lokalt forankret aktør innen restaurantbransjen i Haugesund, Karmøy og Bergen. Vår målsetting er å tilby hyggelige treffsteder med god stemning og høy kvalitet til våre gjester. Vi driver veldrevne steder med unike konsepter som treffer bredt i markedet. Catering og Evens for næringslivet utgjør en stadig økende andel av vårt tilbud. Inventum Gruppen hadde i 2018 en samlet omsetning på 170 000 000 kr, og sysselsetter ca 300 medarbeidere.


Vi tilbyr:

Vi tilbyr en spennende stilling i et aktivt selskap med korte beslutningsprosesser. Selskapet er i sterk vekst, og har store ambisjoner for fremtiden.


Arbeidsoppgaver:

  • Servere gjestene

  • Sørge for at vi til enhver tid opprettholder de høyeste kvalitetskrav

  • Andre forfallende oppgaver

Kompetanse:


  • Beherske norsk og engelsk med god muntlig fremstillingsevne

  • Kjennskap til Planday (ikke et krav)


Ønskede kvalifikasjoner og arbeidserfaring:

  • Inngående kjennskap og erfaring i restaurantbransjen

  • Minimum 1-3 års erfaring som servitør/bartender


Personlige egenskaper:

Som servitør og bartender hos oss må du være utadvendt og genuint opptatt av service og mennesker. Du må ha god evne til kommunikasjon både skriftlig og muntlig, være fleksibel og inneha gode samarbeidsevner. Du må ha høy grad av initiativ og gjennomføringsevne, og trives i en rolle hvor en har mange baller i luften samtidig. Den rette kandidaten må ha god helhetsforståelse og sette kunden i sentrum.