• Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    27.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4945201
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune
  • Oppdatert 09.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bardu kommune

Miljøarbeider/assistent - vikariat

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du vår nye medarbeider på dagsenteret og skjermet avdeling for demente? Vi trenger en engasjert miljøarbeider/assistent hos oss.

Om stillingen:

Dagsenteret er et tilbud for pasienter med mild kognitiv svikt eller demensdiagnose. Det er et lavterskeltilbud. Det tilbys helsefremmede tilbud som er med på å aktivisere brukerne våre til et meningsfult dagopphold. Vi følger årstidene og gruppens ønsker der vi ofte kjører turer i nærområdene, spiller spill, går på kafe, snekrer fuglekasser, trim-aktiviteter, ser film m.m.

Dagsenteret har åpent mandag, onsdag og fredag. Stillingen er delt mellom dagsenteret og turnusjobb i skjermet avdeling for demente, Nordstua med arbeidshelg hver tredje helg. Avdelingen er en tilrettlagt avdeling for personer som lever med demenssykdom. Vi har 10 faste plasser. Arbeidsdagen består av pleie og omsorg til de som bor her. Vi tilbyr aktiviteter som passer for den enkelte som for eksempel lese aviser/ukeblader, gå tur, dans og sang, baking spill m.m. 

Helsefagarbeidere kan også søke men det er ikke krav til stillingen. 

 

Turnusordning: dagtid på dagsenteret med arbeid hver tredje helg i skjermet avdeling for demente. 

Stillingsstørrelse: 100% stilling. 

Vikariat: 6.2.23 - 5.2.2024

Tiltredelse: snarlig

 

Arbeidsoppgaver:

  • Pleie og omsorg
  • Utarbeide og iverksette planer, rutiner, tiltak og prosedyrer 
  • Samarbeid med pårørende, ulike interne og eksterne samarbeidspartnere
  • Samarbeide med kollegaer og ledelsen med fokus på forbedring av tjenestene
  • Daglig rapportering i kommunens elektroniske pasientjournalsystem/fagsystem


Kvalifikasjoner:

  • God norsk formidlingsevne muntlig og skriftlig
  • Krav om bestått norskprøve 3
  • Førerkort kl B med manuell gir


Egenskaper:

  • Personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettelse
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og jobber godt i team
  • Evne og vilje til å bidra til et faglig godt brukertilbud
  • Personlig egnethet i form av at man har gode samarbeidsevner, er lojal, selvstendig og målbevisst
  • Løsningsorientert og lærelysten
  • Du har en positiv innstilling
  • Lærevillighet ift. digitale hjelpemidler

Vi tilbyr:

  • engasjerte og hyggelige kollegaer
  • en arbeidsplass der vi ser og oppmuntrer hverandre
  • mulighet for faglig utvikling
  • tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
  • gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • mulighet for trening i arbeidstiden


Generelt

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no). 
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.  

 

Andre opplysninger:

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

  • Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    27.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4945201
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune
  • Oppdatert 09.01.2023