Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
28.09.2021Ansettelsesform
workTime.Skift/turnusBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Lindås
ALVER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
4096791Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 14.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Alver kommune
Miljøarbeidar - 30 %, 70 % og 80 % fast
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillinga
Vi har ledig fast 80 % stilling, 70% stilling og 29,5% stilling som miljøarbeider frå snarast. Stillingane er planlagt organisert i langvakter inntil 14 t, ein er pr. tida i prosess med å få godkjent turnusordning med fagorganisasjonane. Det er tenkt arbeid kvar 4. helg dersom ein får godkjent turnusordninga. Ein vil då arbeide mellom 2 og 3 vakter samanhengande. Stillinga er for tida knytt til Psykisk helse- og rus tenesta og arbeidsplassen blir sentralt på Lindås.
Om psykisk helse og rus
Målgruppa for tenesta er mennesker med psykiske lidingar og ROP-lidingar med behov for tenester og tilsyn gjennom døgnet i eigen bustad. Tenesta har som mål å skape gode og trygge butilhøve og hjelpe enkeltmenneske til å leve mest mogleg sjølvstendige liv ut ifrå ei recoverybasert tenking.
Arbeidsoppgåver
- Miljøterapi og individuell oppfølging av brukarar i eige bumiljø
- Relasjonsarbeid med fagleg tilnærming
- Gjennomføre og legge til rette for naudsynt helsehjelp
- Samtaler og aktivitet etter vedtak tilpassa den einskilde
- Bidra til godt bumiljø som medmenneske og fagperson
- Tverrfagleg samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartar for å skape eit heilskapleg tenestetilbod
- Delta i kvalitetsutvikling av tenesta, og bidra til at målsettingar vert nådd
Kompetanse
- Erfaring frå miljøterapeutisk arbeid med målgruppa er ei formon
- Helsefagarbeidar er ynskjeleg, men ikkje eit krav til stillinga
- Personleg eigna vil bli vektlagt
Vi ser etter deg som:
- liker å arbeide med mennesker og har engasjement for fagfeltet psykisk helse og rus
- er trygg i deg sjølv og i møte med andre
- arbeidar jobbar godt i team og trives i eit fagmiljø
- er ein motiverande og god kollega
- jobbar godt sjølvstendig
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø
- Fagutvikling
- Rettleiing
- Tilsetjing ihht. avtaleverk
- Pensjonsordning i KLP
- Løn etter avtale
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.
|
Delta i kvalitetsutvikling av tenesta, og bidra til at målsettingar vert nådd
Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
28.09.2021Ansettelsesform
workTime.Skift/turnusBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Lindås
ALVER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
4096791Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 14.09.2021