• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    29.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3935247
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 17.06.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Merkantil/resepsjon/superbruker på velferdsteknologi

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Carpe Diem Demenslandsby i Bærum kommune er Norges første demenslandsby som begynner å ta form. Vil du være med å forandre hverdagen til personer med demens? Da har du store muligheter ved å søke her.
Carpe Diem Demenslandsby er et nytt sykehjemsbygg. Innflyttingen av brukere og beboere startet november-desember 2020.
Hos oss i Carpe Diem Demenslandsby fokuserer vi på mulighetene til våre beboere. Vår levende landsby skal oppleves som en forlengelse av livet hjemme, med et hjemlig preg. Hver av de 17 boenhetene er tilpasset personer med ulike livsstiler og preferanser. Dette skal gi beboerne en følelse/opplevelse av gjenkjennelse og trygghet.
Alle skal få leve livet sitt som før til tross for en demensdiagnose, og stimuleres til å være i aktivitet inne som ute, på et trygt, avgrenset område uten trafikk.
Inspirasjonen til dette er blant annet hentet fra Nederland, men her i Bærum er tilbudet tilpasset vår kultur, våre innbyggere og våre rammer.

Er du opptatt av å utvikle deg videre og lære noe nytt, ta på deg litt mer ansvar, takle stadig større utfordringer? Da er Bærum
kommune verdt å bruke noen ekstra minutter på å vurdere. Faglig utvikling er sentralt hos oss, og vi legger til rette for kurs, faglige oppdateringer og kompetanseutviklingsstipend til de som ønsker å tilegne seg ny kunnskap.  I begge stillingene vil du ha ditt arbeidssted i resepsjon men mulighet for å trekke deg tilbake på ett av kontorene hvis du har behov for ro i arbeidet. Dette må da samkjøres med den andre personen.

Spesifiser gjerne i søknaden hvilken stilling du ønsker. Oppstart etter avtale.

Arbeidsoppgaver:

Stilling 1: Merkantile oppgaver

  • Hovedfokus på merkantil oppgaver som regnskap og budsjett
  • Bestilling av rekvisita og medisinsk forbruksmatriell og oppfølging av dette
  • Være serviceminded
  • Bistå andre med hjelp i driftsoppgaver
  • Sørge for et godt arbeidsmiljø
  • Kunne god kundebehandling
  • Være ansiktet utad i resepsjon
  • Lederstøtte for avdelingsledere. Sørge for ansettelser i serviceportalen, ha oversikt over politiattester, permisjoner, tilbakekomst fra permisjoner, oppsigelser, sluttskjema

 

Stilling 2: Merkantil oppgaver

  • Hovedfokus på resepsjon og ansvar for at resepsjon fungerer etter Carpe Diem sin filosofi og idelogi
  • Kunne være stedets ansikt vedr. velferdsteknologi, ha interesser for ny teknologi
  • Kunne Visma ressursstyring. Ha ansvar for dekning av vakter i resepsjonen, sørge for å bistå avdelingene med å få leid inn vakter ut i fra en ekstravaktspool som skal etableres
  • Være serviceminded
  • Være ansiktet utad  

Kvalifikasjoner:

  • Helsefaglig utdannet
  • Erfaring innen regnskap/budsjett (stilling 1)
  • Bestillinger på Alusta (stilling 1)
  • Kunne logistikk (Stilling 1 og 2)
  • Kunne Visma ressursstyring og turnus (stilling 2) 
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

  • God til å kommunisere, både med kolleger, pasienter og pårørende
  • Er en god lagspiller med fokus på å oppnå resultater ved å gjøre hverandre gode
  • Tar tak i ting på eget initiativ
  • Pågangsmot og evne til å bevare entusiasmen og roen selv i vanskelige situasjoner
  • Evne til planlegging og gjennomføring
  • Er innovativ og utviklingsorientert 

 Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning 
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    29.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3935247
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 17.06.2021