Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Lønnskonsulent

Økonomi, regnskap og revisjon

Azets er Nordens ledende leverandør av lønns- og HR-tjenester. Til over 8000 kunder leverer vi støtte og rådgivning, og hver måned håndterer vi mer enn 200.000 lønnsslipper i Norden. Vi er privilegerte som har en fantastisk og variert kundeportefølje hvor vi får lov til å bidra med all vår lønnskompetanse. Azets er i rivende utvikling og rask vekst – med hårete mål og ambisjoner.

Til vår storkundeavdeling i Oslo søker vi nå etter en erfaren, motivert og faglig sterk konsulent. Avdelingen består av over 30 medarbeidere som alle har et stort engasjement for sitt arbeid. Vi jobber i team, deler kompetanse med hverandre og har utstrakt kundedialog. Vi jobber med noen av Azets’ største kunder og samarbeider tett med våre kollegaer i Romania. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetssikrer deres leveranser.

Hva vil arbeidshverdagen bestå av?

  • Lønn A-Å, med hovedvekt på å kontrollere og kvalitetssikre lønnsproduksjon
  • Støtte og rådgivning til våre kunder, innenfor fagområdet lønn
  • Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder

Hvem er du?

  • Har flere års erfaring innen lønn, gjerne innen lønnsrådgivning
  • Har god kjennskap til lover og regler innen fagfeltet
  • Har god system- og IT-forståelse, gjerne erfaring med Visma Enterprise HRM
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
  • Er proaktiv og selvgående

Hvorfor velge en jobb i Azets?

Azets er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Dette gjør at vi kan tilby deg spennende utfordringer og muligheten til å jobbe med og videreutvikle bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Du får også:

  • Et sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
  • Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • En trivelig arbeidsplass med stor takhøyde, utviklende oppgaver og konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted vil være i Azets’ sine flotte nyoppussede lokaler på Skøyen. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Laila Klufthaugen på tlf. 95 93 83 29. 

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.