Bedrift
Siljan kommuneSøknadsfrist
19.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
BachelorArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3748, SILJAN
SILJAN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4249943Se her for andre jobber fra Siljan kommune
- Oppdatert 02.12.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Siljan kommune
Lønn/HR 100% stilling
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Siljan Kommune søker konsulent innen lønn og HR
100% stilling, Lønn/HR
Siljan kommune søker etter en person med kunnskap, erfaring og interesse for fagfeltet lønn og personal. Om det er ønskelig for søker, kan stillingen reduseres ned til 60%.
Siljan kommune er liten og oversiktlig, og samarbeid mellom ansatte er preget av en hyggelig og uformell tone.
Kommunikasjon og støtte ut til avdelingene er vesentlig i stillingen. Det vil være en viktig del av jobben å bidra til informasjonsutveksling på tvers av avdelingene.
Stillingen vil være en del av HR i Siljan kommune og jobbe ut mot alle avdelinger i kommunen.
Siljan kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.
Arbeidsoppgaver:
- Lønn fra a-å
- Systemvedlikehold og oppdatering - VISMA HRM, Agresso regnskap, GAT ressursstyringssystem.
- Delta i digitalisering og effektivisering av avdelingens arbeidsprosesser, samt se helhetlig på arbeidsprosesser mot tjenestestedene
- Oppfølging av fravær og refusjoner, være bindeledd mot NAV
- Håndtering av reiseregninger
- Pensjonsrapportering
- Rapportering til offentlige instanser
- Årsavslutning
- Oppfølging av personalregelverk, tariffavtaler og lønnsoppgjør
- Bistå i lønn- og HR spørsmål
- Stillingen vil først og fremst bestå av lønnsoppgaver, ca 60%. Resterende % vil være tilknyttet HR oppgaver
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyskoleutdanning, bachelorgrad
- Bred erfaring fra lønn- og personalarbeid kan erstatte formell kompetanse
- God IT- og systemkompetanse og interesse for dette
- Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
- Kjennskap til relevante lover og regelverk
- Kunne bruke Excel
- Kjennskap til KS tariffavtaler
- Kjennskap til kommunalt regnskap
- Kjennskap og interesse for HR faget
Personlige egenskaper:
- Strukturert, nøyaktig og effektiv
- Nysgjerrig, vitebegjærlig, og lærevillig
- Ståpå-vilje, løsningsorientert og nytenkende
- Stor grad av serviceinnstilling
- Gode samarbeidsevner
- Evne å se sammenhenger - helhetsforståelse for kommunens drift
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En selvstendig og sentral stilling i kommunen
- Å være del av et godt arbeidsmiljø med kompetente og engasjerte medarbeidere
- Pensjonsordning i KLP
- Gode forsikringsordninger
- Gode personlige og faglige utviklingsmuligheter
- Fri bruk av godt utstyrt trimrom
- Bedriftshelsetjeneste
- Siljan kommune er en IA-bedrift
Kontaktinformasjon:
Aina Merethe Bergdahl, HR Sjef, 920 94 34
Bedrift
Siljan kommuneSøknadsfrist
19.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
BachelorArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3748, SILJAN
SILJAN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4249943Se her for andre jobber fra Siljan kommune
- Oppdatert 02.12.2021