• Bedrift
    Hemsedal Kommune
  • Søknadsfrist
    20.04.2021
  • Stillingsfunksjon
    Lederstilling
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Ønsket Språk
    norsk
  • Adresse
    3560, HEMSEDAL
    HEMSEDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3711976
  • Se her for andre jobber fra Hemsedal Kommune
  • Oppdatert 09.04.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hemsedal Kommune

Leiar for plan og utvikling - teknisk etat

Offentlige tjenester og forvaltning

Hemsedal kommune er ei fjellbygd i Hallingdalsregionen, med omlag 2500 innbyggjarar. Kommunen er møtet mellom aust og vest med 9 mil til Lærdal og Sognefjorden, 3 mil til Gol, Bergensbanen og Riksveg 7. Kommunen har auke i folketalet og ei spennande reiselivsutvikling parallelt med eit livskraftig landbruk og eit rikt og mangfaldig kulturliv. Alpinsenteret er vel kjend samstundes som uberørte naturområde er kjelde til glede, både sommar som vinter; på ski, med fiskestong eller jaktutstyr, på sykkel eller til fots.

Leiar for plan og utvikling - teknisk etat

Hemsedal kommune har ledig stilling som leiar for plan- og utviklingsavdelinga. Avdelinga har for tida 10,5 årsverk som jobbar tett på kommunen sine innbyggjarar, politikarar og resten av kommunen sin administrasjon. Viktige forvaltningsoppgåver er kommuneplan/ arealplaner, byggesak, landbruk og matrikkel, kart/ og geodata. Leiar inngår i leiargruppa til teknisk etat, og rapporterer til etatsleiar. Teknisk etat består av 34 årsverk, der avdeling teknisk drift og eigedomsavdelinga ligg i same etat.

Arbeidsoppgåver som er lagt til stillinga:

- Leiaransvar for avdelinga
- Saksbehandling med hovedvekt på plan og byggesaksforvaltning
- Drifts- og utviklingsansvar for avdelinga, mellom anna innafor personal og økonomi
- Stillinga kan tilleggast andre oppgåver innanfor avdelinga sine ansvarsområder

Ønskja kvalifikasjonar:

- Plan- eller byggefagleg utdanning frå universitet eller høgskule
- Erfaring / kjennskap til offentleg forvaltning innafor fagområda plan, og byggesak
- Leiarerfaring - gjerne med personal- og økonomiansvar
- God munnleg og skriftleg framstilling

Personlege eigenskapar:

- God rolleforståing i samspel mellom administrasjon, politikk og fag
- Løysingsorientert og gode samarbeidsevner.
- Ryddig og strukturert
- Evne til å jobbe sjølvstendig og i team
- Personleg eignaheit vert tillagt vekt

Vi tilbyr:

- Godt arbeidsmiljø
- Dyktige medarbeidarar
- Spennande oppgåver i ein vekstkommune

Generell informasjon:

- Søkjarlister er offentlege.
- Søknader skal registrerast elektronisk på vår webside.
- Løns- og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk.
- Medlemskap i Kommunal landspensjonskasse (KLP).
- Nynorsk er tenestesmål jf målbruksplan, og det er ønskeleg at tilsette beherskar språket.
- Vi oppfordrar til likestilling og rekruttering av arbeidstakarar med ulik bakgrunn jf HA § 7.

Elektronisk søknadsprosess:

Ved elektronisk søknad vil det automatisk bli generert ein CV utifrå opplysningane som blir lagt inn.
Vitnemål og attestar kan lastas opp og blir da ein del av den elektroniske søknaden. Referansar vil bli innhenta.
Kontakt postmottak@hemsedal.kommune.no ved utfordringar i søknadsprosessen.

Vi ser fram til å motta din søknad og ønskjer deg velkommen som søkjar her i Hemsedal kommune.

Kontakt:

Ola K. Frogner, teknisk sjef, E-post: ola.frogner@hemsedal.kommune.no, Mobil: 970 58 809

Søknadsfrist 20. april 2021

 

  • Bedrift
    Hemsedal Kommune
  • Søknadsfrist
    20.04.2021
  • Stillingsfunksjon
    Lederstilling
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Ønsket Språk
    norsk
  • Adresse
    3560, HEMSEDAL
    HEMSEDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3711976
  • Se her for andre jobber fra Hemsedal Kommune
  • Oppdatert 09.04.2021