• Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    03.01.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3309238
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 15.12.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillehammer kommune

Leder for Storgata og Sigrid Undsetsvei bofellesskap

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Tjenesteområde tilrettelagte tjenester søker felles leder til Storgata og Sigrid Undsetsvei bofellesskap. 

Arbeidsoppgaver
    Ansvarlig for daglig drift knyttet til fag, personal og økonomi
    Ansvarlig for drift og utvikling av heldøgnstilbud
    Arbeid med kontinuerlig forbedring og utvikling
    Sikre god og riktig kompetanse hos de ansatte
    Være pådriver for nyskapning både i egen avdeling og i Tjenesteområdet som helhet
    Tett samarbeid med andre instanser i første- og andrelinjen
Kvalifikasjoner

 Høyskoleutdanning, fortrinnsvis treårig helse-sosialfaglig. Personer med annen høyskoleutdanning kan også bli vurdert
 Ledererfaring og/eller lederutdanning, samt forståelse for lederrollen som innebærer og ta avgjørelser og ha begrunnelse for disse
 Kunnskap om målgruppa og målretta miljøarbeid, kjennskap til fag og grunnleggende forståelse av atferd og strukturert faglig arbeid
 Kompetanse på helse- og omsorgstjeneste loven §9, og saksbehandling av vedtak om tvang og makt
 Kunnskap og evne til samhandling på tvers av nivåer og fagfelt
 God økonomiforståelse
 Kompetanse på turnusarbeid og turnusprogram
 God skriftlig og muntlig framstillingsevne   


Personlige egenskaper

    Opptatt av et godt arbeidsmiljø og kulturbygging
    Gode samarbeidsevner, rolleforståelse og lojalitet til styringskrav / Samhandlingskompetanse og god kommunikasjonsevne
    Være en tydelig leder 
    Pådriver for god faglig utvikling av avdelingen
    Evne til å jobbe selvstendig og systematisk
    Evne til å tenke helhet og utvikling
    Løsningsorientert og kreativ
    Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

    Leder for to avdelinger med variasjon i faglige utfordringer
    Deltakelse i arbeidet med å utforme og utvikle gode tjenester
    Faglige utfordringer og muligheter til å videreutvikle/forbedre tjenesten til mennesker med nedsatt funksjonsevne.
    Inngår i en ledergruppe med bred fagkompetanse og vilje til utvikling og nytenkning
    Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid, internt og eksternt
    Lønn etter avtale

 

  • Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    03.01.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3309238
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 15.12.2020