Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
05.11.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3232948Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
- Oppdatert 25.10.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nittedal kommune
Leder for idrett og friluftsliv
Offentlige tjenester og forvaltning
Kulturenheten søker en dyktig og engasjert leder som kan bidra i et aktivt idretts- og friluftsliv.
Nittedal kommune har et meget rikt idretts- og friluftsliv. I stillingen som leder for avdeling for idretts- og friluftsliv vil du ha ansvar for å samarbeide med mer enn 40 organisasjoner, samt ansvar for kommunens bad og idrettsanlegg. Du vil også delta i og lede en rekke spennende prosjekter.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kommunen har personalpolitiske mål om: - å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, - å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, -å rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne,- å rekruttere uavhengig av livssyn og seksuell orientering.
Tiltredelse etter nærmere avtale.
Det ønskes ikke kontakt med telefonselgere.
- Budsjettansvar for eget område
- Strategisk planarbeid og tilrettelegging for idrett og friluftsliv
- Kommunikasjon og samarbeid med kommunens idrettsråd, friluftsråd og øvrige brukere
- Løpende saksbehandling for støtteordninger for friluftsliv, idrettsanlegg og spillemidler
- Personalansvar for en stab på 3 deltidsansatte og 10-12 tilkallingsvakter
- Utleie, drift og tilsyn av kommunens idrettshaller, svømmehaller og kulturlokaler
- Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes.
- Ledererfaring innen økonomi og personal
- Relevant utdanning; høyskole/universitet, bachelor/diplom
- Erfaring innen arbeid / samarbeid med frivillige organisasjoner
- God kjennskap til kommunal saksbehandling med vekt på spillemidler
- Personer med relevant realkompetanse/spisskompetanse kan også komme i betraktning
- Omsorgsfull og ansvarsbevisst leder
- God kommunikator
- Evne å jobbe selvstendig, samt takle utfordringer i en hektisk hverdag
- Være fleksibel og si ja til å samarbeide på tvers når det er nødvendig
- Personlig skikkethet vil bli vektlagt
- Utfordrende arbeidsoppgaver
- Tverrfaglig samarbeid
- Engasjerte og motiverte medarbeidere
- Pensjonsordning i KLP
- Lønn etter tariff
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Kommunen har et personalpolitisk mål om: - å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, - å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, -å rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne,- å rekruttere uavhengig av livssyn og seksuell orientering. Politiattest må foreligge før tiltredelse. Vi vil også opplyse om at Nittedal kommune fra 2017 er en tobakksfri kommune. Vi ønsker ikke å bli kontaktet av annonseselgere.
Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
05.11.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3232948Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
- Oppdatert 25.10.2020