Detaljer

  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Bedrift
    Sørreisa kommune
  • Sted:
    SØRREISA
  • Type arbeid:
    LEDER
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS
  • Arbeidssted:
    SØRREISA
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    1160454

LEDER BYGG OG EIENDOM - TEKNISK ENHET

Et rikt næringsliv, nærhet til videregående skole og høgskoletilbud og et rikt kulturliv gjør Sørreisa til en god kommune å bo, vokse opp og arbeide i.  Sørreisa kommune har ca. 3500 innbyggere og ligger sentralt midt i Troms fylke. Det er en arbeidsplass med ca. 260 årsverk. Vår visjon er å gjøre hverdagen bedre – for alle. Sentralt i dette er våre verdier; nær, trygg og engasjert. Vi jobber hele tiden for å bli en enda bedre leverandør av kommunale tjenester og søker nå etter ny dyktig medarbeider.

100 % fast stilling er ledig fra 1. april 2019

Stillingen innebærer utstrakt kontakt og oppfølging i forhold til brukere, publikum og entreprenører etc. Innenfor en samlet oppgaveløsning ved teknisk enhet kan også andre oppgaver kan bli tillagt stillingen.

Teknisk enhet vektlegger å yte god service overfor brukere og ha kvalitativt høy standard på tjenestene. Vi tilbyr utfordringer og interessante oppgaver med gode muligheter for faglig utvikling i et positivt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer.

Vi søker etter kandidater med;

  • Relevant utdannelse for å lede forvaltning og drift av bygg og eiendom
  • Kjennskap til plan- og bygningsloven og tilhørende forskrifter
  • Relevant praksis/erfaring
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Serviceinnstilling
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Det vil bli lagt vekt på personlige egenskaper som evne til initiativ, samarbeid samt evne til gjennomføring.

Ansvarsområdene vil bestå av:

  • Eiendomsstrategi
  • Eiendomsforvaltning – drift og vedlikehold av kommunale bygg og boliger
  • Renhold
  • Boligkontor
  • Prosjektledelse
Generell informasjon

Tilsetting skjer i henhold til lover, reglement og avtaleverk. Lønn etter tariff/avtale. Pensjonsordning. Kommunen kan ev være behjelpelig med å skaffe bolig.

Det gjøres oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista.

For nærmere opplysninger om stillingen kontakt enhetsleder teknisk Tor Langnes på tlf. 917 95 295

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden "Søk stillingen"

Søknadsfrist 10.februar 2019