Detaljer


Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kunderådgiver - kundesenter bank

Vi søker vi en ny kunderådgiver til vårt kundesenter i Oslo. Som kunderådgiver vil du være i førstelinjen i kundekontakt, og skal lytte og yte effektiv kundeservice, ta initiativ, og motivere og veilede kunden til bruk av digitale tjenester.

Egenskaper vi synes er viktig for stillingen:
• Du motiveres av kontinuerlig utvikling og læring
• Du er ryddig, organisert, tar ansvar og initiativ
• Du trives med å jobbe i et høyt tempo og kan håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
• Du tar raskt i bruk nye prosesser og løsninger
• Du har gode kommunikasjonsferdigheter og opptrer profesjonelt
• Du er en dyktig lagspiller og bidrar til et godt arbeidsmiljø i en svært hektisk hverdag

Sentrale oppgaver blir å ivareta alle henvendelser, fysisk, pr epost og telefon, i tillegg til utgående aktivitet. Det er viktig for banken å ha gode relasjoner med både eksisterende og potensielle kunder. Eksempler på arbeidsoppgaver er:
• Proaktivt betjene kunder både fysisk og via digitale kanaler
• Utøve god kundebehandling gjennom tilpasset kommunikasjonen til hver enkelt kunde
• Skape gode kundeopplevelser og yte det lille ekstra
• Hjelpe kunden til å forstå egne behov
• Salgsaktiviteter og møtebooking
• Knytte kunden tettere til JBF ved å tilby andre produkter - porteføljeutvikling
• Bidra med å videreutvikle avdelingen gjennom forbedringsarbeid for økt effektivitet
• Bidra til at avdelingen når sine mål innen salg, god kundebehandling, effektivitet og forbedringsarbeid

Vi ønsker oss en person som har glede av å gi service og bidra til salg av bankens produkter gjennom å se muligheter for kunden. Du er selvstendig og alltid villig til å lære mer. Det er viktig at du er ryddig i alt du foretar deg og liker ansvar og kontakt med kunder. Imøtekommende og vennlig personlighet.

Kvalifikasjoner:
• Minimum 3 års relevant høyere utdanning
• Erfaring fra kundesenter eller salg, gjerne fra bank/kredittkortselskap
• Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning

Som en del av teamet i JBF Bank og Forsikring, vil nyte du godt av konkurransedyktige betingelser som lønn, pensjon, forsikring mm. Gode muligheter for videreutvikling og autorisasjoner innen fagområdet.

Spørsmål om stillingen kan rettes til leder av kundesenteret, Trude Åsen på tlf. 95236754.
Send inn en søknad i dag. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.