• Bedrift
    DNB ASA
  • Søknadsfrist
    18.10.2019
  • Stillingsfunksjon
    Deltid
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Bank, finans og forsikring
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    00021, Gjøvik
    Oppland
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2126909
  • Se her for andre jobber fra DNB ASA
  • Oppdatert 02.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

DNB ASA

Kunderådgiver Hverdagsbank deltid

Bank, finans og forsikring

Vil du være med oss «in to the FUTURE» og styrke teamet som jobber for å skape den unike kundeopplevelsen?

Kundene våre blir stadig mer digitale og vi står ovenfor en ny bankhverdag. Kundesenteret trenger deg som elsker å skape magiske kundeøyeblikk og som drives av å levere resultater!

Om rollen

I Kundesenter PM skal vi gi hver kunde en personlig opplevelse av banken, med kommunikasjon og tilbud som er relevant for den enkelte kunde. Gjennom å være nysgjerrig, modig og ansvarlig skal vi hjelpe kundene å være i forkant.

Vi ser etter deg som verdsetter gode kundeopplevelser og som trigges av å hjelpe kunder gjennom å gi gode råd basert på den enkeltes behov. Du er god på behovsavdekking og kan henvise til kompetansemiljøer utenfor eget fagområde når det er riktig for kunden.

Ønsker du å være en positiv bidragsyter til Kundesenterets utvikling ved å identifisere forbedringsområder og foreslå tiltak som øker kundeopplevelsen, så vil vi gjerne høre fra deg!

Er dette deg?
  • Du er fleksibel og løsningsorientert og ønsker å gjøre kundens hverdag enklere gjennom rask og effektiv betjening
  • Du evner å balansere kvalitet og effektivitet til det beste for kunden og banken
  • Du er proaktiv og evner å være en profesjonell rådgiver og ambassadør som viser sterk interesse og produktkunnskap til bankens nåværende og nye tjenester
  • Du har svært gode kommunikasjonsferdigheter og evner å veilede kunder i bruk av våre digitale tjenester både på norsk og engelsk
  • Du motiveres av høy aktivitet og ambisiøse mål, er serviceinnstilt, effektiv og løsningsorientert  
Kompetansekrav 
  • Du har bachelor eller annen tilsvarende høyere utdanning, relevant erfaring kan kompensere
  • Du har interesse for banktjenester og produkter for privatkunder
  • Du er interessert i nye digitale løsninger, og tar i bruk ny teknologi når det lanseres.

Vi arbeider skift. Hos oss har vi god takhøyde og engasjerte kollegaer som hjelper hverandre.

 

  • Bedrift
    DNB ASA
  • Søknadsfrist
    18.10.2019
  • Stillingsfunksjon
    Deltid
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Bank, finans og forsikring
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    00021, Gjøvik
    Oppland
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2126909
  • Se her for andre jobber fra DNB ASA
  • Oppdatert 02.10.2019