Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
08.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0178, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4237511Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 29.11.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Kundeansvarlig Byarkivet
Offentlige tjenester og forvaltning
Byarkivet i Oslo kommune er midt i en spennende transformasjon hvor tjenesteporteføljen og organisasjonen vokser. Oslo kommune og Byarkivet satser kraftig på digitale løsninger og skal innføre nytt sak- og arkivsystem, Acos Websak, i de 15 bydelene i kommunen. Parallelt er Byarkivet i ferd med å etablere et felles dokumentsenter for bydelene. Dette skaper mange muligheter innen utvikling, effektivisering og digitalisering. For å sikre at Byarkivet leverer og utvikler gode tjenester til sine kunder søker vi en proaktiv og løsningsorientert kundeansvarlig. Stillingen er en fast ansettelse.
Som kundeansvarlig vil du ha overordnet ansvar for å følge opp og utvikle tjenesteporteføljen i samarbeid med relevante fagmiljø i Byarkivet og de andre kundeansvarlige i seksjonen.
Stillingen er plassert i seksjon for Tjenesteforvaltning i Byarkivet. Seksjonen har ansvar for oppfølging og opplæring av Byarkivets kunder og tjenester. Byarkivet er Oslo kommunes fagorgan for dokumentasjonsforvaltning og arkiv og har blant annet oppgaver i forvaltningen av kommunens sak-/arkivsystem Acos Websak. Byarkivet er «byens hukommelse» og har ansvar for at kommunalt arkivmateriale blir bevart og gjort tilgjengelig.
Syns du, som oss, at dette er et spennende og samfunnsnyttig arbeidsfelt? Send inn en søknad – vi ønsker å høre fra deg.
Arbeidsoppgaver:
- Være kontaktpunkt og stå for regelmessige kundemøter og annen kontraktsoppfølging overfor Byarkivets kunder
- Spesielt ansvar for å følge opp enkelte kunder når det gjelder utvikling i virksomheten og eventuelle relevante tjenester kunden har behov for
- Omsette kundebehov til nye tjenestetilbud i samarbeid med relevante fagmiljø i Byarkivet
- Koordinering mellom kundene og Byarkivets tjeneste
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning, fortrinnsvis innen arkiv, IKT eller økonomi og administrasjon. Lang og relevant erfaring kan i sjeldne tilfeller kompensere for utdanningskravet
- Erfaring med kundeoppfølging
- Erfaring med kontraktsoppfølging
- Erfaring med koordinering mellom tjenesteutførende ledd og kunde
- Ønskelig med kjennskap til offentlig forvaltning, gjerne også fra arkivområdet/informasjonsforvaltning
Personlige egenskaper:
- Evne til å jobbe strukturert og systematisk med mange saker parallelt
- Proaktiv og serviceinnstilt
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Mulighet til å jobbe i en av Norges største og mest komplekse organisasjoner, og bidra til en spennende utviklingen innen digitalisering av kommunens arbeid med dokumentforvaltning
- Allsidige og utfordrende arbeidsoppgaver i et stort og utviklingsrettet fagmiljø, med muligheter for kompetanseutvikling
- Et åpent og inkluderende arbeidsmiljø med trivelige kolleger
- Sentral beliggenhet med gode offentlige kommunikasjonsmuligheter
- Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo Pensjonsforsikring
- Stillingen lønnes som Spesialkonsulent hht til kvalifikasjoner ltr 43-55 (kr 601 700- 755 800)
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
08.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0178, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4237511Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 29.11.2021