• Bedrift
    KPMG
  • Søknadsfrist
    21.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Rådgivning og advokatvirksomhet
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0369, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4558641
  • Se her for andre jobber fra KPMG
  • Oppdatert 12.04.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

KPMG

KPMG søker medarbeider til HR servicedesk

Rådgivning og advokatvirksomhet

People&Culture er KPMG sin interne HR avdeling. Hver dag hjelper vi KPMGs ledere og medarbeidere med HR relaterte prosesser og problemstillinger. Vi vil profesjonalisere måten vi jobber på ytterligere og utvikler nå en HR servicedesk for gi organisasjonen større grad av effektivitet og forutsigbarhet.

Vår ambisjon er å levere kvalitet i alle ledd og samtidig opprettholde et høyt servicenivå. Dette trenger vi drivende dyktige folk til. Vi har mange av dem i People&Culture, men vi trenger flere.

Du vil få jobbe med

  • Saksbehandling i ServiceNow knyttet til onboarding, offboarding, permisjoner, fravær, intern og global mobilitet, HMS, timeføring og lønnsprosess
  • People&Cultures servicedesk som besvarer spørsmål fra ansatte og ledere
  • Administrasjon og kvalitetssikring av prosesser
  • Vedlikehold av ansattdata
  • Utarbeidelse av rapporter for ledere og andre i organisasjonen

Vi ser etter deg som

  • Elsker struktur og orden og som evner å skape og opprettholde gode systemer
  • Er detalj – og kvalitetsorientert
  • Liker rutineoppgaver
  • Trives godt i et travelt miljø med energi og korte tidsfrister
  • Er proaktiv og ikke slipper tak i en oppgave før den er fullført
  • Har interesse for digitale verktøy og lærer deg raskt nye systemer

Vi ser for oss at du har
Vi ser for oss at du har erfaring fra administrative jobber, gjerne som regnskapsmedarbeider eller lignende. Du trenger ikke erfaring fra arbeid med HR, HR kan vi lære deg. Men det er avgjørende at du kan vise til erfaring med, interesse for og gode evner innen administrasjon, og at du trives med rutinepregede oppgaver. I tillegg snakker og skriver du godt både på norsk og engelsk.

Vi har tro på at ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaringer og perspektiver bidrar til enda bedre løsninger. Kanskje har du trodd at vi kun ansetter en viss type mennesker med en bestemt utdanningsbakgrunn? Eller at ikke KPMG er noe for deg? Vi håper dette ikke stemmer og at du vil fortelle oss hvorfor du og din kompetanse er akkurat det vi trenger i vår servicedesk.

Slik er det å jobbe hos oss
Servicedesk og People&Culture jobber sammen for å støtte organisasjonen best mulig og skape gode ansattopplevelser. Vi hjelper hverandre, deler av vår kompetanse og spiller hverandre gode. Det er viktig for oss at du deler disse verdiene og samtidig ønsker å ha det gøy på jobb!

Nysgjerrig?
Ikke nøl med å kontakte Karianne Øyulvstad, Head of Operations, på telefon 40 47 08 83 dersom du har spørsmål.

Søknadsfrist er satt til tirsdag 19.april, men vi behandler søknader fortløpende.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

 

 

 

 

 

  • Bedrift
    KPMG
  • Søknadsfrist
    21.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Rådgivning og advokatvirksomhet
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0369, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4558641
  • Se her for andre jobber fra KPMG
  • Oppdatert 12.04.2022