Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
07.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4112908Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 23.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Konsulent - Kvalitetsansvarlig fagsystem
Offentlig forvaltning
Pedagogisk- psykologisk avdeling (PPA) er kommunens PP-tjeneste og fagavdeling for oppvekstsektoren. Som faginstans jobber vi for gode og inkluderende læringsmiljøer for alle barn.
Vi søker en person med bred IT kompetanse, god teknisk forståelse og som trives med både tekniske og administrative arbeidsoppgaver. Hovedvekten av arbeidsoppgaver ligger innen systemforvaltning og administrering. Du må ha svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
Vi har kontorer sentralt beliggende i Lillestrøm nær togstasjonen, og ti minutter med tog fra Oslo.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for elektronisk postjournal og saksbehandling av henvisninger i PP-tjenestens fagsystem Vitec HK Oppvekst.
- Utføre arbeidsoppgaver knyttet til øvrige fagsystemer i Lillestrøm kommune bl.a P360, Risk manager og Visma.
- Opplæring av nyansatte i bruk av systemer.
- Være bindeledd mellom PPA, leverandør av systemer og IT-avdelingen i kommunen.
- Innkjøp, fakturering og enkelt regnskapsarbeid.
- Forenklet saksbehandling.
- Arkiv- og posthåndtering.
- Stillingen vil innebære behovsstyrte arbeidsoppgaver, for eksempel betjene sentralbord og resepsjon, henvendelser fra publikum og ansatte når nødvendig.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innen administrasjon, IT, økonomi fra universitet eller høgskole på bachelornivå. Bred erfaring fra arbeidsområdet kan kompensere for utdanning på høyskolenivå. For eksempel langvarig erfaring i bruk av HK Oppvekst eller tilsvarende journalføringssystemer.
- Meget god IT-systemforståelse.
- Det er en fordel med erfaring med oppfølging av systemleverandører.
- Kjennskap til lovverk som forvaltningsloven og personvernloven.
- Erfaring med innkjøp/e-handel og regnskapsarbeid.
Personlige egenskaper:
- Vi legger vekt på evne til å ta initiativ, jobbe selvstendig og strukturert.
- Det er viktig for oss at du har gode samarbeid- og kommunikasjonsevner, god gjennomføringsevne og evne til å være løsningsorientert. Du må trives med å ha mange baller i luften.
- Stillingen krever stabilitet i tilstedeværelse.
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr:
- Et motivert og initiativrikt fagmiljø med 52 fagstillinger.
- Et godt arbeidsmiljø.
- Relevant opplæring i PP-tjenestens fagsystem.
- Spennende arbeidsoppgaver og gode muligheter for utvikling.
- Lønn etter hovedtariffavtalen som spesialkonsulent (3-årig høyskole), evt. lønn som Konsulent med fagbrev.
- God pensjons- og forsikringsordning.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
07.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4112908Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 23.09.2021