Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
12.10.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5010, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3181291Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 26.09.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Konsulent, Hjemmesykepleie pluss
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Hjemmesykepleie pluss ble etablert som en egen avdeling for drift i 2019. Denne tjenesten er i stadig endring og utvikling, og vi søker etter en ny kollega som skal bidra inn i dette arbeidet. Stillingen vil blant annet, i samarbeid med avdelingsleder, ha ansvar for å sikre dialog med faste ansatte og vikarer slik at alle vakter blir dekket av kvalifisert personell. Videre vil stillingen har ansvar for å betjene innkommende telefoner, følge opp personalarkiv, noe arbeid knyttet mot lønn, bestilling av varer og bistå i rekrutteringsarbeid og oppfølging av nyansatte. Stillingen vil rapportere til avdelingsleder, og har p.t. lokaler i Teatergt. 41. Er du serviceinnstilt, trives med variasjon og ansvar, kan dette være jobben for deg.
Hjemmesykepleie (HSY) pluss er en byomfattende tjeneste organisert under Hjemmebaserte tjenester i Bergenhus. Avdelingen består av flere team som gir helsetjenester til hjemmeboende tjenestemottakere med omfattende og langvarige hjelpebehov. Arbeidet utføres av kvalifiserte medarbeidere, primært i private hjem. Utgangspunktet for opprettelse av HSY pluss er primært pasienter med nevrologiske lidelser, med mulig progredierende forløp. HSY pluss samarbeider tverrfaglig med aktuelle tjenester.
- Betjene innkommende telefoner
- Booke og registrere vakter i RS ajour, sikre at kontaktinformasjon i RS til en hver tid er oppdatert
- Utføre ansiennitetsberegninger, opprette kontrakter, utarbeide attester og noe lønnsarbeid i UBW
- Ansvar for å vedlikeholde personalarkiv for avdelingen, og være en ressurs for Hjemmebaserte tjenester i Bergenhus i dette arbeidet
- Skanne og registrere dokumenter i elektronisk pasientjournal
- Gjøre avtaler til jobbintervju, kvalitetssjekk av attester ved rekrutteringsarbeid
- Bestille varer gjennom E-handel og følge opp mottakskontroll i UBW økonomi
- Kalle inn til personalmøter etter avtale med avdelingsleder, skrive referat i Bk360
Da stillingen er nyopprettet vil det kunne bli endringer i oppgaver
- Vi søker etter deg som har fullført 3-årig videregående skole og/eller har relevant fagbrev innen kontor/administrasjon/logistikk/service
- Kandidater med minimums 3 års erfaring fra tilsvarende arbeid vil også bli vurdert
- Krav til gode IT-kunnskaper, med erfaring fra noen av våre systemer RS ajour, UBW, Bk360
- Det er viktig med gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig norsk
- Kunnskap og erfaring fra arkiveringsoppgaver er ønskelig
- Du beskrives som blid og en som trives i serviceyrket, der du bidrar til å finne de gode løsningene for ansatte og tjenestemottaker
- Vi søker etter en kollega som liker å jobbe selvstendig, og ta ansvar for egne oppgaver
- Du jobber systematisk, kan jobbe med flere oppgaver parallelt og evner å prioritere gjennom arbeidsdagen
- Du trives med telefon som arbeidsverktøy
De personlige egenskaper som vektlegges i stillingen, vil i stor grad være fokus i et intervju
Varierte arbeidsdager
Mulighet til å være med å påvirke organiseringen av egen arbeidshverdag
Del av et positivt og engasjert arbeidsmiljø som trives med å se resultater
Fleksitidsordning
Lønn som konsulent er per i dag 361 000 - 440 200,-
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
12.10.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5010, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3181291Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 26.09.2020