• Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    01.07.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4673174
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 17.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Trondheim Kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved Byggesakskontoret er det ledig en fast 100 prosent stilling som konsulent i avdeling administrasjon.

Avdeling administrasjon består av ni medarbeidere og har ansvar for flere oppgaver. Det kan nevnes regnskap, innfordring, budsjett, økonomirapportering, for- og etterarbeid knyttet til Bygningsråd, arkivering og kvalitetssikring av inngående dokumenter og saker, utgående post , HR og betjening av telefoner knyttet til publikumsmottak.

Byggesakskontoret er en kommunal enhet innen virksomhetsområdet Byutvikling, underlagt kommunedirektøren.

Enheten har ansvar for behandling av bygge- og delesaker, klage og ulovlighetssaker, tilsynsvirksomhet samt kundeveiledning i henhold til plan- og bygningsloven. Byggesakskontoret består i dag av ca 50 ansatte. Vi har et bredt tverrfaglig miljø med ingeniører, arkitekter, jurister, samfunnsvitere og administrative ansatte fordelt på fire avdelinger. Avdelingene er administrative tjenester, avdeling for tilsyn, klage og juridisk kvalitetssikring, samt to avdelinger med ansvar for bygge og delesaker.

Arbeidsoppgaver:

  • Innregistrering og arkivering i byggesakssystemet Plan&Build360*.
  • Kvalitetssikring/kontrollfunksjon i byggesakssystemet i Plan&Build360*.
  • Vedkommende vil inngå i turnus i forhold til betjening av telefoni og postmottak til enheten
  • Andre oppgaver innen det administrative fagområdet må påregnes.

Kvalifikasjoner:

  • Vi søker etter en medarbeider med bachelorgrad innen IT/arkiv/HR/økonomi og administrasjon
  • Arbeidserfaring fra offentlig sektor er ønskelig.
  • Gode kunnskaper og erfaringer innen IKT og bruk av digitale verktøy.
  • Erfaring fra Plan&Build 360* er en fordel.

Personlige egenskaper:

  • Du er strukturert og systematisk.
  • Du er kompetent og nysgjerrig og tør utfordre etablert praksis.
  • Du legger vekt på og evner å samarbeide godt med andre.
  • Du er fleksibel og evner å stå på i tider med høyt arbeidspress.
  • Du er serviceinnstilt, løsnings- og utviklingsorientert.
  • Du skriver og snakker godt norsk.
  • Du har stor arbeidskapasitet.

Vi tilbyr:

  • En utfordrende hverdag hvor du opplever at du er nyttig og verdsettes.
  • Spennende og utfordrende oppgaver i et uformelt og trivelig arbeidsmiljø.
  • Fleksitidsordning.
  • Kommunale pensjons- og forsikringsordninger.
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtale.
 

  • Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    01.07.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4673174
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 17.06.2022