Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lovisenberg Diakonale sykehus AS

Konsulent

Avdeling Dokumentsenteret søker en driftig og utviklingsorientert medarbeider med interesse for elektronisk dokumentbehandling.

Ved Lovisenberg Diakonale Sykehus er det ledig en midlertidig 100 % stilling som konsulent ved avdeling Dokumentsenteret.

Stillingen vil ha en varighet på 12 måneder. Dokumentsenteret består av 14,5 faste medarbeidere fordelt på tre team, Pasientarkivet, Innsynskontoret og Sakarkiv. Avdelingen er organisatorisk plassert i avdeling for Pasientsikkerhet og Forskning.

Vi trenger en ny medarbeider som hovedsakelig skal arbeide med den daglige driften i Pasientarkivet, men også bidra til utvikling og forbedring av rutiner.

Daglig drift inkluderer posthåndtering og postombæring, i tillegg til registrering og digitalisering av dokumenter i DIPS. Kvalitetssikring av eget arbeid regnes også som en del av den daglige driften.

Vi ser etter deg som er nøye og etterrettelig og som trives med oppgaver som krever konsentrasjon og effektivitet. Dersom du i tillegg har godt humør er utviklingsorientert og ser etter løsninger, kan du være vår nye medarbeider.

Arbeidsoppgaver

• Delta i det daglige arbeidet ved Dokumentsenteret
• Posthåndtering, vurdering av innhold i dokumenter, registrering, skanning og kvalitetssikring
• Postombæring
• Opplæring av ansatte
• Bistå til videreutvikling og nyutvikling av Pasientarkivets arbeidsprosesser og –rutiner

Kvalifikasjoner

• Den som ansettes må ha relevant høyere utdanning, gjerne innen sykepleie eller annet helsefag
• Den som ansettes må kunne snakke og skrive norsk flytende, og kunne vise god tekstforståelse og formuleringsevne
• Den som ansettes må ha kjennskap til digitale prosesser og gode IT-kunnskaper

Ellers ønsker vi oss en som har:

• God kunnskap om lovverk knyttet til pasientjournal
• Erfaring med pasientadministrative prosesser på sykehus
• Erfaring med DIPS, eventuelt andre liknende journalsystemer
• God IKT-kompetanse

Personlig egenskaper

• Systematisk, nøyaktig og effektiv
• Fleksibel og serviceinnstilt
• Gode samarbeidsevner, kommunikasjon og formidling av kunnskap
• Evne til å arbeide selvstendig og i team
• Driftig og løsningsorientert
• Positiv og motivert
• Selvstendig og initiativrik

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

• Et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer
• Lønn etter avtale
• God pensjonsordning i KLP
• Et aktivt bedriftsidrettslag med bredt tilbud
• Gode velferdsordninger

Ønsker du flere opplysninger om stillingen, kan du ta kontakt med avdelingsleder Marianne Aasbø Gustavsen.