• Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    02.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3737470
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 16.04.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Trondheim Kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du vår nytenkende og menneskeglade førstelinjekollega?

Ved Enhet for kommunikasjon, administrasjon og innbyggerkontakt (EKAI) er det ledig en fast 100 prosent stilling som konsulent.

EKAI er en del av utvikling- og støttetjenester i Trondheim kommune med ansvar for drift av flere sentrale tjenester i Rådhuset og Bytorget. 

Vår enhet håndterer et bredt sett av oppgaver tilknyttet blant annet lønn, regnskap og saksbehandling for Kommunedirektøren, service til innbygger, produksjon av kommunens ID-kort og ulike typer kommunikasjonstjenester til kommunedirektør, områdedirektører og kommunens drøyt 200 enheter. Vi bidrar også i oppfølgingen av alle enhetsledere, og fungerer som støtte for Kommunedirektøren ved kriser og beredskap.

Vi søker nå en medarbeider som kan hjelpe oss til å bli enda bedre i vår kontakt med innbyggere og ansatte i Trondheim kommune. Kommunens førstelinje endrer seg stadig og må kunne håndtere henvendelser og kommunisere i takt med utviklingen. Vi har stort fokus på “førstemøtet” med brukerne av våre tjenester og deres opplevelse av service. Arbeidsområdet er interessant og mangfoldig. 

EKAI jobber hele tiden med å effektivisere og kvalitetssikre arbeidsprosessene våre, så vi søker en ny fremoverlent kollega som har kunnskap og lyst til å drive oss fremover.

Arbeidsoppgaver:

  • Håndtering av kundehenvendelser via sentralbord, åpne publikumsmottak og digitale plattformer
  • Tilrettelegging for møter og kurs
  • Betjene kommunens ID-kontor
  • Digitalt arbeid på, og utvikling av, alle våre arbeidsflater
  • Andre oppgaver og ansvarsområder vil kunne bli tillagt stillingen avhengig av din kompetanse og det behovet enheten til enhver tid har

Kvalifikasjoner:

  • Relevant 3-årig høyskoleutdanning, lang relevant erfaring eller kompetanse kan kompensere for formell utdanning
  • God kompetanse innen IKT er en forutsetning
  • Det er ønskelig at du har interesse for å ta i bruk ny teknologi for å forbedre arbeidsprosessene
  • Erfaring fra publikumshåndtering og direkte tjenesteyting vil vektlegges

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig og effektiv, med stor vilje til å delta aktivt i og med utvikling av tjenesten
  • Tålmodighet kombinert med nysgjerrighet og iver etter å gå fremover
  • Modig med evne til å utfordre
  • Lydhør overfor kolleger, publikum og andre
  • Evne til å tenke nytt
  • Være fleksibel med tanke på arbeidsoppgaver

Vi tilbyr:

  • Et mangfoldig og spennende arbeidsmiljø
  • En dynamisk og fleksibel arbeidshverdag
  • Muligheter til å delta i utviklingsoppgaver
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler

 

  • Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    02.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3737470
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 16.04.2021