• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.07.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3025412
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 15.07.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du vår nye medarbeider? Bærum kommune har igangsatt et tverrfaglig prosjekt, "Lyset i hverdagen". Prosjektet gir tilbud til 14 unge/voksne i aldersgruppen 18-35 år med rusutfordringer, ofte kombinert med psykiske helseproblemer. Prosjektet "Lyset i hverdagen" følger opp utvalgte deltagere og har som mål å bidra til at de med komplekse og inngripende psykologiske, sosiale og somatiske plager (herunder rus) får en økt livskvalitet gjennom bedre bruk av det ordinære hjelpeapparatet, og at brukerne er i stand til å ta imot hjelp fra det ordinære hjelpeapparatet når de ikke lenger deltar i "Lyset i hverdagen". Aktiviteter benyttes i prosjektet som relasjonsbygging. "Lyset i hverdagen" ønsker å bidra til at deltaker får en bedret livskvalitet gjennom bedre tillit til tjenestene, at tjenestene ser deres situasjon og behov, og at tjenestene er koordinerte.

Les gjerne mer på https://www.lysetihverdagen.no/ 

Tiltredelse snarest.

Arbeidsoppgaver
  • Søknadsskriving
  • Rapportering
  • Budsjett
  • Bistå prosjektleder med merkantile oppgaver mm.
Kvalifikasjoner
  • Relevant kompetanse og erfaring innen tilsvarende arbeid vil vektlegges
  • Strukturert
  • Kjennskap til offentlig forvaltning
  • Må inneha gode IKT-kunnskaper (Word, Excel, PowerPoint)
  • Må beherske norsk skriftlig og muntlig meget godt   
Personlige egenskaper
  • Systematisk
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Nøyaktig
  • Har vilje og evne til fleksibilitet, liker utradisjonelle arbeidsformer
  • Har kompetanse på sosiale medier
  • Liker å jobbe både selvstendig og i team
  • Fleksibel, reisevirksomhet må påberegnes

Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt  

Vi tilbyr
  • 50 % engasjement frem til 31.12.2020 med mulighet for forlengelse
  • Aktiv deltagelse i nytt tverrfaglig tilbud  
  • Mulighet for utvikling av egen kompetanse innen nybrottsarbeid   
  • Et aktivt, inkluderende og hyggelig arbeidsmiljø  
  • Offentlig tjenestepensjonsordning 
  • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland    
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.07.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3025412
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 15.07.2020