• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    07.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0157, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4961436
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 18.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Kommunikasjonsrådgiver - vikariat

Offentlig forvaltning

Sykehjemsetaten trenger deg som er god til å formidle informasjon og har god prosessforståelse. Hos oss skal du som en av de viktigste oppgavene koordinere de bestillinger etaten får om å levere faktagrunnlag og notater til byrådsavdelingen. Du kommer også til å jobbe med kommunikasjon i omstillingsprosesser, innhold til digitale kanaler og andre oppgaver som ligger til avdelingen.
Dette er et vikariat ut 2023 og stillingen er ledig umiddelbart. 

Vi trenger deg som har god digital kompetanse og kan bruke digitale samhandlingsverktøy. Kommunikasjon skal brukes for å sikre åpenhet, innsikt, medvirkning og gode endringsprosesser. Vi skal ha god dialog med våre beboere, pårørende og ansatte. 

Sykehjemsetaten arbeider med en ny 10-årsstrategi. Oslos eldreomsorg er inne i stor endring for å møte framtidens behov. Dagens tjenester endrer seg og nye tjenestetilbud kommer. Oslo kommune bygger mange nye helsehus- og sykehjemsbygg tilpasset nye arbeidsformer med større fleksibilitet og integrering av digitale løsninger i helsetilbudet. Vi avvikler uegnede sykehjemsbygg og tar i bruk nye digitale løsninger. 

Sykehjemsetaten er en åpen etat som deler informasjon. Vi har tillitsbasert ledelse og trenger selvstendige medarbeidere som motiveres av å jobbe mot fastsatte mål, samarbeide med andre og levere gode tjenester til Oslos innbyggere. Kommunikasjon med innbyggerne er en viktig del av dette arbeidet. 

Du blir en del av et team på tre kommunikasjonsrådgivere i etaten. Dere skal sammen bruke deres kompetanse for at kommunikasjonsarbeidet skal bli best mulig for etatens interessenter. Vi har et tett samarbeid med resten av kommunen. 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Koordinere faktabestillinger
  • Politiske og administrative besøk
  • Publisere og skape innhold til etatens kanaler
  • Kommunikasjon i utviklings- og omstillingsprosesser

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innen medier, kommunikasjon, journalistikk eller tilsvarende på universitets- eller høyskolenivå
  • Høy digital kompetanse
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne
  • Beherske nødvendige digitale verktøy
  • Norskferdigheter tilsvarende nivå C1

Personlige egenskaper:

  • Fleksibel, jobber raskt, selvstendig og effektivt
  • Evne til å koordinere, holde tidsfrister og jobbe med flere ting samtidig
  • Innovativ, framtidsrettet og nysgjerrig på ny teknologi
  • Grundig, nøyaktig  og systematisk
  • Dyktig til å kommunisere ditt fagområde internt og eksternt
  • Sosial, positiv og har gode samarbeidsevner
  • Ser helheten, har god rolleforståelse og er flink til å gjøre kollegaer gode
  • Personlig egnethet blir vektlagt

Vi tilbyr:

  • Digitale arbeidsverktøy og faglig kompetanseheving
  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
  • Bedriftsidrett og treningsrom med garderobe tilrettelagt for de som bruker reiseveien til trening
  • Sentral beliggenhet i Oslo sentrum med gode kollektive reisemuligheter og sikker sykkelparkering
  • Lønn i følge Oslo kommunes lønnsregulativ
  • God pensjons- og forsikringsordning 
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    07.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0157, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4961436
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 18.01.2023