• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3164384
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 17.09.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjerdrum kommune

Kommunalsjef oppvekst

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du være med å utvikle en spennende kommune i vekst?

Kommunalsjef oppvekst er del av kommunedirektørens ledergruppe og har ansvaret for områdene grunnskole, barnehage og kultur. Kommunalsjefen er kommunens skolefaglige ansvarlige.

Vi søker en tydelig og samlende leder som skaper motivasjon, engasjement og god samhandling i egen organisasjon. Du er en god veileder for organisasjonen, du bidrar til strategisk utvikling og håndterer tillagte myndighetsoppgaver. Vi ser etter deg som, fra en sentral posisjon i kommunedirektørens ledergruppe, vil bidra til utviklingen av kommunen som helhet.       

Arbeidsoppgaver

Arbeidsområdene omfatter:
- Strategisk utvikling av oppvekstområdet
- Ledelse og styring av kommunens oppveksttjenester
- Samarbeid om barn og unges utvikling på tvers av kommunens tjenesteområder
- Overordnet budsjettansvar for ansvarsområdene innenfor oppvekstområdet
- Personalansvar for virksomhetslederne som inngår i oppvekstområdet
- Videreføre digitaliseringssatsingen innenfor ansvarsområdet

Kvalifikasjoner

Du kan vise til solide ledererfaringer innenfor skoleledelse og har erfaring fra strategisk og prosessbasert utviklingsarbeid.
Du har høyere utdanning på høyskole eller universitetsnivå og er framtidsrettet og utviklingsorientert. 

Personlige egenskaper

Du er tydelig og konstruktiv når det gjelder forventninger og tilbakemeldinger og evner å skape entusiasme og stolthet hos den enkelte medarbeider. Vi ser for oss en leder som er oppdatert på relevant forskning og sentrale satsinger innenfor området og som har god innsikt i bruk av digitale verktøy. 
I lederplattformen vår er det fastsatt at kommunens ledere skal være framtidsretta, entusiastiske, rause og modige, og vi har forventning til at ny kommunalsjef har en lederstil som støtter opp om lederplattformen.

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

Du vil dra veksler på et godt faglig samarbeid med de andre fem kommunene i Gardermoregionen.
Lønn etter avtale. 

 

Kopier av attester og vitnemål bes lastes opp digitalt med søknaden samt tas med ved eventuelt intervju.
Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir informert og får mulighet til eventuelt å trekke sin søknad før offentliggjøring, jf. offentleglova § 25.

 

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3164384
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 17.09.2020