Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Kombinasjonsstilling medisinsk lager/logisitikk

Offentlig forvaltning

Behandlingshjelpemidler (BHM) er en del av Servicedivisjonen ved Sykehuset i Vestfold. Vi er ansvarlig for utlån av behandlingshjelpemidler (medisinsk teknisk utstyr) med tilhørende forbruksmateriell til hjemmeboende pasienter i Vestfold. Det er registrert 16 000 pasienter og 17 800 apparatenheter i vårt Medusa-system. Vår målsetting er blant annet å sørge for gode pasientopplevelser, og en tjeneste med god kvalitet og pasientsikkerhet.

BHM består av ni årsverk fordelt på ulike ansvarsområder innenfor sykepleie, teknisk support og merkantil. Vi står foran spennende endringer i en virksomhet som er i ekspansjon og nå ønsker vi oss en fleksibel medarbeider med medisinsk- og lager/logistikk-bakgrunn. Dette er en kombinasjonsstilling hvor lager og logistikk-funksjonen antas å bli noe redusert. Lokal lagerbeholdning skal reduseres og varer overflyttes Logistikkseksjonen i disse dager. 

Arbeidsoppgaver:

  • Mottak av varer og fakturahåndtering
  • Bestille og klargjøre utstyr
  • Sørge for leveranse av varer som er i restordre
  • Kontakt med leverandører
  • Bestille og klargjøre for pakking av garnityrpakker/startpakker
  • Lagertelling
  • Saks- og kundebehandling
  • Lede samarbeidsmøter
  • Være bindeledd mellom pasient og behandler Ansvar for fagområder

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev lager/logistikk eller tilsvarende annen relevant utdanning. Erfaring kan kompensere for teoretisk utdanning
  • Ønskelig med helsefaglig bakgrunn som f. eks. sykepleie
  • Erfaring fra tilsvarende stilling/funksjoner er en fordel
  • Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk (skandinavisk) både muntlig og skriftlig, Det forutsettes oppholds- og arbeidstillatelse i Norge.

Personlige egenskaper:

  • Du er stabil, fleksibel og har forståelse for rask omprioritering av arbeid
  • Du er strukturert, arbeider planmessig og er proaktiv
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du er lærevillig og ydmyk til faget
  • Du har høy grad av serviceinnstilling
  • Du bidra til et godt arbeidsmiljø.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • En god arbeidsplass i ekspansjon
  • Et fagfelt som er i spennende utvikling
  • Et godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode velferdsordninger, med blant annet bedriftsidrettslag og personalhytter

 

    Det er pliktig medlemskap i pensjonsordning. Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover og forskrifter, overenskomster og øvrig reglement. 

    Vi ber alle søkere vedlegge dokumentasjon på utdanning, attester på arbeidserfaring og eventuelle spesialistgodkjenninger. Dette for å dokumentere kvalifikasjoner som er oppgitt i CV, og til lønnsfastsettelse. Vi minner om at alt arbeid etter fylte 18 år er relevant ved ansiennitetsberegning.