• Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4236492
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 24.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Halden kommune

Jurist / Rådgiver - Kommunal avdeling Teknisk (100% fast stilling)

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker en rådgiver i 100% stilling til Kommunalavdeling teknisk. Stillingen er organisatorisk plassert i direktør teknisk sin stabsfunksjon. Arbeidsted er for tiden Storgata 7 i sentrum av Halden. Vi kan tilby en spennende utfordrende stilling i et fremtidsrettet fagmiljø.

 

Stillingens arbeidsområder/oppgaver:

Arbeidsoppgavene vil i hovedsak knytte seg til eiendomsforvaltning og eiendomsskatt, og omfatter blant annet kjøp og salg av fast eiendom samt oppfølgning av kommunens festeforhold. Også andre oppgaver innen veiforvaltning, vann og avløp, renovasjon, havn og brannvesen må påregnes. Du kommer til å jobbe i et team hvor oppgaveløsing fra alle kommunalavdelingens fagområder er representert. Du vil  også bistå i kommunens byggeprosjekter og oppfølgning av entreprisekontrakter

 

Kvalifikasjoner og ønsket utdanning:

  • Mastergrad i rettsvitenskap/ Juridisk embetseksamen / Master eiendomsfag

  • Søkere med annen relevant utdanning og praksis vil også bli vurdert
  • Relevant kompetanse og praksis fra offentlig og/eller privat virksomhet innenfor fagområdet
  • Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • God kjennskap til offentlig forvaltning

  •  

    God kunnskap om og erfaring med bruk av digitale verktøy
  • Førerkort klasse B
  • Erfaring innenfor entrepriserett og offentlige anskaffelser er derfor ønskelig, men ikke påkrevet 

 

Personlige egenskaper: 

  • Du må være serviceinnstilt og løsningsorientert

  • Du må være positiv og ha evne til å skape et godt arbeidsmiljø
  • Du må ha evne til å skape god dialog, både internt og i møte med kommunens innbyggere/tjenestebrukere
  • Være selvstendig, men samtidig ha gode samarbeidsevner
  • Du må stå inne for kommunes verdier – Åpenhet, tillit, respekt og redelighet

 

Vi kan tilby:

  • et godt og spennende fagmiljø
  • dyktige og hyggelige kollegaer
  • interessante arbeidsoppgaver
  • fleksibel arbeidstid med kjernetid fra 9-14.30

 

Generelle betingelser:

Pliktig medlemsskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2%. 

Lønn i hht lov og avtaleverk

 

Søknad sendes:

Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Søk her". 
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.

Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

 

Åpenhet - Tillit - Respekt - Redelighet

 

  • Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4236492
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 24.11.2021