• Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    19.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3170769
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 07.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Alver kommune

Juridisk rådgjevar, eigedomsforvaltning

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved tenesteområdet Eigedomsforvalting er det ledig fast stilling som juridisk rådgjevar

Tenesteområdet ligg under sektor Teknisk forvaltning og drift og har ansvar for forvaltning av heile eigedomsmassen til Alver kommune. Det gjeld både bygningsmasse, areal, veg-, vatn-, og avløpsanlegg. Tenesteområdet er sett saman av avdelingane Bygg, areal og grønt, Samferdsle, veg og VA, Bustadkontoret og Utbygging og avtalar.  

Ved avdeling for Utbygging og avtalar er det ledig stilling som juridisk rådgjevar i 100% stilling. Arbeidsstad er kommunehuset på Frekhaug. Tiltreding snarast mogleg.

Vi søker ein kollega med kompetanse innan eigedom og avtalerett som har interesse for kommunesektoren. Som del av eit tenesteområde på 21 personar vil du få høve til å jobbe tverrfagleg og delta i eit breitt spekter av prosessar. Arbeidet vil både vere sjølvstendig og i nært samarbeid med andre kollegaer på tenesteområde og i andre sektorar. Du vil også ha mykje kontakt med eksterne samarbeidspartnarar.

 Arbeidsoppgåver

  • Kjøp og sal av eigedom
  • Grunnerverv
  • Forhandling av utbyggingsavtalar og realiseringsavtalar
  • Utarbeide avtalar på vegne av tenesteområdet
  • Forvalte avtaleportefølgjen til tenesteområdet
  • Sakshandsaming i eigedomsrettslege spørsmål
  • Utarbeide politiske saker
  • Bistå til forvaltning og utvikling av kommunen sine eigedommar
  • Gje juridisk bistand på tvers av avdelingane i tenesteområdet
  • Delta i prosjektgrupper for utbyggingsoppgåver

 Kompetansekrav

 Du har:

  • Master i Rettsvitenskap eller juridisk embedseksamen
  • Relevant arbeidserfaring
  • Erfaring frå arbeidsområda som oppgåvene omfattar

 Personlege eigenskapar:

  • Vi leitar ein dyktig jurist med evne til å setje deg inn i juridiske problemstillingar
  • Du er målretta og har god evne til å planlegge og gjennomføre
  • Du er tydeleg og kommuniserer godt, både munnleg og skriftleg på nynorsk og bokmål
  • Du er engasjert, fleksibel og omgjengeleg med gode samarbeidsevner

 Personlege eigenskapar blir vektlagt

 Vi tilbyr

  • Spennande og vareierte arbeidsoppgåver
  • Tverrfagleg og profesjonelt miljø med gode kolleger
  • Gunstig pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Løn etter avtale.

 Søknad sendast

Alle søknader vert å senda elektronisk via vår heimeside www.alver.kommune.no

        

 Kontaktperson

Line M Valle, Tenesteleiar eigedomsforvaltning, mobil: 99 29 44 74, line.valle@alver.kommune.no

 

 

  • Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    19.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3170769
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 07.10.2020