Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
25.09.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2079896Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 18.09.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Juridisk controller - Sandnes Eiendomsselskap KF
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Sandnes Eiendomsselskap KF har ansvar for utvikling, bygging og forvaltning av eiendomsporteføljen til Sandnes kommune. Som del av ny organisering i Nye Sandnes er det besluttet at selskapet som helhet fra 1. januar 2020 skal organiseres som stabsenhet direkte under Rådmannen med samme oppgaver og funksjon som i dag. De kommende årene skal det investeres i blant annet skoler, sykehjem, svømmehall, boliger og barnehager i tillegg til løpende modernisering, forvaltning og drift av bortimot 380 000 m2 bygningsmasse. Dette gir oss posisjon som en av regionens største byggherrer og eiendomsbesittere. Vår jobb er å se behovet, ligge i forkant og skape verdifulle løsninger som er optimale for brukerne.
Vi er lokalisert i lokaler sentralt i Sandnes i Vågsgaten 20B (Bystasjonen).
Til stillingen som juridisk controller søker vi en aktiv person som blir en viktig del Sandnes Eiendomsselskap KFs byggeprosjektteam.
- Selskapets juridiske rådgiver ved planlegging, gjennomføring og oppfølging av byggeprosjekt
- Lede forhandlinger knyttet til byggeprosjektgjennomføring i samarbeid med prosjektledere
- Gi faglig støtte ved kontraktsinngåelse, kontraktsoppfølging og endringshåndtering
- Veilede i praktisk bruk av relevant regelverk
- Bistå ved gjennomføring av interne og eksterne revisjoner
- Andre arbeidsoppgaver innen fagområdet må påregnes
- Cand.jur / master i rettsvitenskap
- Kunnskap om og erfaring fra arbeid med norsk entrepriserett
- Kunnskap om og erfaring fra arbeid med anskaffelser i offentlig virksomhet.
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk og engelsk
- Evne til å kommunisere godt og skape gode samarbeidsrelasjoner
- Evne til strategiske forhandlinger
- Kunne jobbe selvstendig, effektivt og strukturert
- Kunne håndtere stress
- Forretningsmessig orientert
- Initiativrik
- Det legges vekt på personlig egnethet
- Et uformelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse.
- Kontorfasiliteter i Bystasjonen, midt i Sandnes sentrum
- Gode pensjonsordninger
- Fleksitid
- Lønn etter avtale
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
25.09.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2079896Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 18.09.2019