• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    25.09.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2079896
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 18.09.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Juridisk controller - Sandnes Eiendomsselskap KF

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes Eiendomsselskap KF har ansvar for utvikling, bygging og forvaltning av eiendomsporteføljen til Sandnes kommune. Som del av ny organisering i Nye Sandnes er det besluttet at selskapet som helhet fra 1. januar 2020 skal organiseres som stabsenhet direkte under Rådmannen med samme oppgaver og funksjon som i dag. De kommende årene skal det investeres i blant annet skoler, sykehjem, svømmehall, boliger og barnehager i tillegg til løpende modernisering, forvaltning og drift av bortimot 380 000 m2 bygningsmasse. Dette gir oss posisjon som en av regionens største byggherrer og eiendomsbesittere. Vår jobb er å se behovet, ligge i forkant og skape verdifulle løsninger som er optimale for brukerne.

Vi er lokalisert i lokaler sentralt i Sandnes i Vågsgaten 20B (Bystasjonen).

Til stillingen som juridisk controller søker vi en aktiv person som blir en viktig del Sandnes Eiendomsselskap KFs byggeprosjektteam.

Arbeidsoppgaver
  • Selskapets juridiske rådgiver ved planlegging, gjennomføring og oppfølging av byggeprosjekt
  • Lede forhandlinger knyttet til byggeprosjektgjennomføring i samarbeid med prosjektledere
  • Gi faglig støtte ved kontraktsinngåelse, kontraktsoppfølging og endringshåndtering
  • Veilede i praktisk bruk av relevant regelverk
  • Bistå ved gjennomføring av interne og eksterne revisjoner
  • Andre arbeidsoppgaver innen fagområdet må påregnes
Kvalifikasjoner
  • Cand.jur / master i rettsvitenskap
  • Kunnskap om og erfaring fra arbeid med norsk entrepriserett
  • Kunnskap om og erfaring fra arbeid med anskaffelser i offentlig virksomhet.
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk og engelsk
Personlige egenskaper
  • Evne til å kommunisere godt og skape gode samarbeidsrelasjoner
  • Evne til strategiske forhandlinger
  • Kunne jobbe selvstendig, effektivt og strukturert
  • Kunne håndtere stress
  • Forretningsmessig orientert
  • Initiativrik
  • Det legges vekt på personlig egnethet
Vi tilbyr
  • Et uformelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse.
  • Kontorfasiliteter i Bystasjonen, midt i Sandnes sentrum
  • Gode pensjonsordninger
  • Fleksitid
  • Lønn etter avtale
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    25.09.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2079896
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 18.09.2019