Bedrift
Sunnfjord kommuneSøknadsfrist
14.08.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6800, FØRDE
SUNNFJORD
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3998205Se her for andre jobber fra Sunnfjord kommune
- Oppdatert 28.07.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sunnfjord kommune
Jobbspesialist
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Sunnfjord kommune har 22 000 innbyggarar og NAV-kontoret i Sunnfjord kommune er regionkontor for NAV region Sunnfjord med omlag 50 tilsette. Kontoret er organisert i fire avdelingar med eigen avdelingsleiar. NAV Sunnfjord har no ledig stilling i eit godt etablert team på fem jobbspesialistar som følgjer opp innbyggjarar som har eit ekstra behov for rettleiing og bistand for å kome i arbeid.
NAV Sunnfjord ser etter deg som vil jobbe i eit engasjert og nyskapande miljø. Har du gode kommunikasjonsevner og er en nettverksbygger som vil jobbe med rekruttering og inkludering? Er du ein person med mykje pågangsmot, som kan vere tydeleg og direkte? Er du ein god menneskekjenner? Då kan du vere jobbspesialisten vi søkjer.
Vi har ledig:1 fast 100% stilling som jobbspesialist.
Utvida oppfølging i NAV jobbar etter metodikken Supported Employment. Stillinga som jobbspesialist krev at ein jobbar systematisk etter metoden, noko som inneber at ein jobbar med målretta ressurskartlegging, jobbsøk og jobbutvikling i nær kontakt med arbeidsgivarar. Utvida oppfølging i NAV jobbar etter metodikken Supported Employment. Stillinga som jobbspesialist krev at ein jobbar systematisk etter metoden, noko som inneber at ein jobbar med målretta ressurskartlegging, jobbsøk og jobbutvikling i nær kontakt med arbeidsgivarar.
- Kartlegge jobbsøkarens faglege og personlege interesser, sterke sider, ferdigheiter og evner, samt matche med riktige jobbar/arbeidsgjevarar
- Etablere samarbeid med potensielle arbeidsgivere og oppsøke bedrifter
- Jobbe tett med arbeidsgjevarar og deltakarar
- Skape og oppretthalde gode relasjoner med samarbeidspartnarar
- Dokumentere skriftleg i NAV sine saksbehandlingssystem
- Engasjere og motivere både jobbsøkarar, arbeidsgjevarar og kollegaer
- Ansvar for om lag 15 deltakarar, etter Supported Employment-metodikk
- treårig relevant utdanning fra høgskole eller universitet. Relevant arbeidserfaring kan kompansere for utdanning
- førerkort klasse B
- gode kommunikasjon- og samarbeidsevner
- utdanning eller erfaring med Supported Employment metodikken.
- erfaring frå arbeid med ungdom, flyktningar og/eller mennesker med nedsatt arbeidsevne
- god kjennskap til arbeidsmarknaden i området.
- erfaring frå eller interesse for rettleiing og samtalemetodikk
- erfaring frå Karriereverktøy
- tru på at alle mennesker til tross for ulike bakgrunn, utfordringar og/eller helseproblem kan få, og deretter behalde ein vanleg jobb
- evnar å byggje relasjonar og skape motivasjon
- er ein lagspelar, som kan dele erfaringer og kontaktar i teamet
- er initiativrik og evner å strukturere egen arbeidshverdag
- motiverast av å jobbe etter og å bli fulgt opp på resultater
Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:- spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innanfor eit viktig samfunnsområde
- eit godt arbeidsmiljø prega av engasjerte og kunnskapsrike kollegaer
- relevante og nødvendige kurs
- fleksibel arbeidstid
- tilsetting i Sunnfjord kommune med løn etter gjeldande kommunale løns og pensjonsvilkår
Velkomen som søkar!
Du må søke elektronisk.
Bedrift
Sunnfjord kommuneSøknadsfrist
14.08.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6800, FØRDE
SUNNFJORD
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3998205Se her for andre jobber fra Sunnfjord kommune
- Oppdatert 28.07.2021