• Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    06.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3759138
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
  • Oppdatert 22.04.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nannestad kommune

Jobbspesialist

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV Nannestad har etablert et eget team med jobbspesialister. Jobbspesialistene ledes av en metodeveileder som rapporterer direkte til enhetsleder i NAV-kontoret. Tett oppfølging av brukere og mye utetid hos arbeidsgivere er en forutsetning. Metodikken som skal brukes er "Supported Employment" og søkere forutsettes å ha både teoretisk og praktisk kjennskap til denne metoden.

Arbeidsoppgaver:

  • Du skal booke og gjennomføre møter med potensielle arbeidsgivere
  • Du skal oppsøke bedrifter, skape dialog med arbeidsgivere og bygge nettverk
  • Du skal identifisere jobbsøkernes interesser, sterke sider, ferdigheter og evner samt matche dem med riktige jobber
  • Du skal bistå jobbsøkeren i søkeprosessen
  • Du skal engasjere og motivere både jobbsøkere, arbeidsgivere og teammedlemmer
  • Du skal bidra med din kompetanse og entusiasme inn i jobbspesialistteamet
  • Du skal samarbeide med helsevesenet/behandlerapparat
  • Du vil bli målt på resultatoppnåelse
  • Ca 60 % av arbeidstiden vil være utenfor kontoret.

Kvalifikasjoner:

  • Har høyere utdanning, men særlig relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravet
  • Har evne til å jobbe resultatorientert og samtidig være opptatt av god kvalitet
  • Har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter
  • Beherske norsk samt kunne kommunisere på engelsk
  • Førerkort klasse B og disponere egen bil
  • Du må være en god selger
  • Ha kjennskap til supported employment som metode

Personlige egenskaper:

For å jobbe i NAV vil personlig egnethet, holdninger og motivasjon for stillingen bli tungt vektlagt. Vi mener derfor at du må:

  • Ha troen på at alle mennesker til tross for helseproblemer kan få, og beholde en vanlig jobb
  • Ha evne til å tenke kreativt og nyskapende
  • Like å bygge relasjoner og skape motivasjon
  • Kunne arbeide målrettet, nøyaktig og effektivt
  • Tåle å bli fulgt opp på resultater
  • Være en lagspiller, som kan dele erfaringer og kontakter i teamet
  • Kunne håndtere uforutsigbarhet i et dynamisk miljø
  • Se muligheter fremfor begrensninger

Vi tilbyr:

  • Et utviklende arbeid i et sterkt og utviklende fagmiljø
  • Spennende og meningsfylte oppgaver med et viktig samfunnsoppdrag
  • Fleksibel arbeidstid
  • Bærbar PC og mobiltelefon
  • Stillingen avlønnes i samsvar med hovedtariffavtalen
  • Gode pensjonsordninger

Aktuelle søkere må påregne innkalling til intervju. Ved tilsetting vektlegges det generelle kvalifikasjonsprinsipper, dvs. utdanning, praksis og skikkethet for stillingen.
Kopier av attester og vitnemål vedlegges søknaden. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    06.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3759138
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
  • Oppdatert 22.04.2021