Detaljer

  • Bedrift
    Nordic Jobs Worldwide AS
  • Søknadsfrist
    12.08.2019
  • Sted:
    Amsterdam
  • Type arbeid:
    Konsulent
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav:
    Ikke påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Ønsket Språk:
    Norsk, Dansk, Svensk, Engelsk
  • Fylke:
    UTLANDET
  • Arbeidssted:
    Oslo, ski, ås, hamar, kongsvinger, tønsberg, skien, arendal, kristiansand, stavanger, bergen, molde, bodø, tromsø
  • Land:
    Nederland
  • Antall stillinger:
    2
  • karriere-kode:
    1933445
  • Se her for andre jobber fra Nordic Jobs Worldwide AS

Spørsmål rettes til

Marte Holt Larsen
tlf: 40460540

IT support Konsulent i Amsterdam

Norsktalende Teknisk Support Associate søkes for vår kunde i Amsterdam! Har du alltid hatt en drøm om å jobbe med IT i hjertet av den vakre byen? Da er dette muligheten!

I denne stillingen vil du ha ansvar for å finne løsninger og tilby kundeservice i verdensklasse. Dine oppgaver vil blant annet bestå av bevare henvendelser, løse problemer/saker og feilsøking ved å ta i bruk ulike verktøy.

Bo i Amsterdam
Amsterdam kalles Nordeuropas Venedig, og det er ikke uten grunn. Byen er kjent for sine mange kanaler og broer. Amsterdam er også et sykkelparadis og det er sykkelister overalt. Her er den enkleste transportmetoden sykkel, og du vil finne deg selv plystrende på en sykkel før du vet ordet av det - frihetsfølelse kaller Nederlenderne det. Amsterdam er også kjent for sine mange flotte museer, hvor du bl.a. finner store utstillinger med Van Gogh og Rembrandt. Gatene, broene og alle blomstrene skaper en lun og hyggelig atmosfære som er vanskelig å finne i andre byer. Man kommer heller ikke utenom at Amsterdam er berømt for sine liberale holdninger, sitt gode natteliv og det pikante Red Light District. Amsterdam er også en himmel for personer med sans for vintage shopping - her vil du finne noe for en hver smak! Når solen skinner i Amsterdam kan vi garantere at du ikke vil ønske deg noe annet sted enn akkurat denne byen.

Om vår kundeVår kunde er et næringslivsfirma med kontorer over hele verden. Selskapet har hovedkontor i Greenville og tilbyr kundeservice og salgstjenester innen 10 forskjellige næringer: Bil, bank og finans, forbrukerelektronikk, energi og offentlig sektor, helsetjenester, forsikring, media og kommunikasjon, detaljhandel og e-handel, teknologi og reise, transport og turisme. Vår kunde ble grunnlagt i 1991 og de har vokst og ekspandert gjennom flere oppkjøp som har tatt ombord åtte selskaper siden året 2006. Selskapet er et anerkjent outsourcing selskap med et godt rykte som tilsier verdens beste innen kundeservice.

Arbeidsoppgaver

  • Løse tekniske problemstillinger via telefon, mail eller chat
  • Utvikle positive og støttende rapporter
  • Lytte til IT relaterte utfordringer ved å bruke teknisk ekspertise for å forstå konteksten og se på faktorer som kan ha vært årsak til spesifikke problemer
  • Ta i bruk kunnskapsbaserte verktøy for å løse problemer
  • Identifisere når og hvordan bestemte problemer må utvides til forskjellige team
  • Bruke verktøy for å følge opp og diskutere problemer
  • Behandle åpne saker for å sikre at løsningsarbeidet og saken lukkes raskt
  • Diagnosere og løse tekniske problemer med maskinvare og programvare
  • Holde deg oppdatert med systeminformasjon, endringer og oppdateringer
  • Evne til å jobbe og kommunisere ved hjelp av virtuelle kommunikasjonsverktøy (telefon, konferanser, nettmøte, chat, etc.)


Krav til rollen

  • Flytende norsk og engelsk flyt i både lesing og skriving.
  • Kunnskap rundt ulike PC-operativsystemer (Win XP, Win 7, etc.)
  • Kunnskap og erfaring med Microsoft Office
  • Erfaring med spillkonsoller eller PC-spillsystemer
  • Evne til å navigere på internett og bruke søkemotorer for å finne informasjon
  • Evne til å utnytte telefonsystemet etter behov
  • Erfaring fra bruk, konfigurering og feilsøking i flere miljøer


Objektiv

  • Evne til å gjenkjenne og reagere på kundens behov og vise forpliktelse til å løse kundenes behov
  • Evne til å vise et høyt nivå av kommunikasjonsevner for å se kundenes frustrasjon og for å løse kundeproblemer
  • Evne til å være tålmodig for å kunne håndtere alle type kunder
  • Evne til å "tenke utenfor boksen" for å gi råd til kunder om funksjoner og fordeler av produktet, både Programvare og maskinvarerelatert
  • Gi en opplevelse i verdensklasse

Jobbtype: Fulltid/Permanent

Oppstart: Så snart som mulig

Interessant? Send din Engelske CV til marte@nordicjobsworldwide.com 

Ved spørsmål rundt stillingen kan du også ta kontakt på +47 40460540