Bedrift
Stavanger KommuneSøknadsfrist
17.03.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4008, STAVANGER
STAVANGER
Antall stillinger
1karriere-kode
3533620Se her for andre jobber fra Stavanger Kommune
- Oppdatert 05.03.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Stavanger Kommune
IT-konsulent - Servicedesk / teknisk support
Stavanger kommune ønsker å gå foran i digitaliseringsarbeidet og er i dag blant de fremste kommunene mht moderne plattform og verktøy.
IT-avdelingen i kommunen sørger for at ansatte og elever har tilgang til aktuell brukermaskinvare og drifter i dag ca 10.000 PC'er og 19.000 Chromebooker.
Vi er over 50 ansatte i IT-avdelingen, fordelt på fire seksjoner. Denne stillingen er lagt til seksjonen Drift og forvaltning. Denne stillingen inngår i gruppen som har et felles ansvar for Service Desk og teknisk support på kommunens mange virksomheter og lokasjoner.
Hvis du er serviceinnstilt og liker å hjelpe IT-brukere med programvare og maskinvare, løse problemer, følge med i den teknologiske utviklingen, og samtidig skaper positivt engasjement - da er du gjerne vår nye kollega?
Bedrift
Stavanger KommuneSøknadsfrist
17.03.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4008, STAVANGER
STAVANGER
Antall stillinger
1karriere-kode
3533620Se her for andre jobber fra Stavanger Kommune
- Oppdatert 05.03.2021