Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
30.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0581, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
3818732Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 12.05.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Innkjøps- og kontraktsrådgiver til nyopprettet stilling i produksjonsavdeling
Offentlig forvaltning
Produksjonsavdelingen i Renovasjons- og gjenvinningsetaten omfatter flere behandlingsanlegg for avfall. Avdelingen består av to mottaks- og sorteringsanlegg for avfall, et forbrenningsanlegg som produserer fjernvarme og et biogassanlegg som produserer biogass og biogjødsel, samt en vedlikeholdsseksjon med planleggere og ulike verkstedtjenester. Til sammen er det ca 115 ansatte i avdelingen.
Vi har store anskaffelses- og kontraktsoppfølgingsbehov i avdelingen, og vi ser etter en dyktig innkjøps- og kontraktsrådgiver med erfaring som skal være en del av teamet for å styrke etatens håndtering av anskaffelser på dette området. Vi ser etter en som kan bidra med praktisk gjennomføring av anskaffelser og kontraktsoppfølging, samt bidra inn i arbeidet med innkjøpsstrategi. Dette er en nyopprettet stilling, og dersom du har god kjennskap til offentlige anskaffelser ser vi frem til å motta din søknad.
Arbeidsoppgaver:
- Koordinere og gjennomføre avdelingens anskaffelser iht. gjeldende lover og regelverk, spesielt i arbeid med markedsoversikt, kontraktstrategi og i utforming av kravspesifikasjoner.
- Bistå i oppfølging og oppdatering av anskaffelsesplaner.
- Koordinere og tilrettelegge kontraktsoppfølging, herunder
- beramme og sette agenda for kontraktsoppfølging
- sørge for underlagsdokumentasjon
- tilrettelegge for revisjoner og stikkprøver
- oppfølging av reklamasjoner
- tilrettelegge for evaluering og evt. uttak av opsjoner
- annen kontraktsoppfølging
- Deltagelse i andre prosjekter ved behov
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdannelse fra høgskole- eller universitet, minimum bachelornivå
- Relevant erfaring fra tilsvarende stilling kan kompensere noe for manglende formell utdanning
Krav til erfaring:
- Erfaring med kontraktstyring og anskaffelser – minimum 2 år
- Kompetanse og erfaring med utredning og saksbehandling
- Meget god muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk og engelsk
- Kjennskap til systemer for kvalitets- og miljøledelse
Personlige egenskaper:
- Selvstendig og selvdreven
- Initiativrik
- Analytisk og med evne til å se helhet og sammenhenger
- Gjennomføringsevne og stor arbeidskapasitet
- Evne til å prioritere og å arbeide strukturert
- Fleksibel
Fordel for stilling:
- Tydelig, med evne til å bygge relasjoner internt og eksternt
- Erfaring med offentlige anskaffelser
- Erfaring med prosjektledelse og/eller -deltakelse
- Erfaring med offentlig forvaltning
- Juridisk/Teknisk/Merkantil kompetanse
- Erfaring innenfor REGs fagområder
Vi tilbyr:
- Trivelig arbeidsmiljø
- Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid
- Tilgang på treningslokaler
- Lønnes som spesialkonsulent II, stillingskode 195, lønnstrinn 45-52 (for tiden kr. 602.800 - 687.000) avhengig av kvalifikasjoner og erfaring
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
30.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0581, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
3818732Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 12.05.2021