• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2253947
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 18.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Ingeniør til teknisk saksbehandling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du være med å jobbe i en av Norges beste VA-kommuner? Er du engasjert i samfunn og miljø? Har du en teknisk bakgrunn? Er du opptatt av riktig og galt? Da kan en jobb hos oss være fremtiden du søker! Her kommer du tett på kommunens utvikling gjennom byggesaker, prosjekter, juridiske floker og feltarbeid. Sammen er vi ansvarlig for kommunens VA-tjenester til innbyggere og til næringskunder. Bærum kommune - kanskje ditt viktigste valg Avdeling Myndighet og service er en av fire avdelinger knyttet til kommunens vann- og avløpstjenester. Avdelingen er ansvarlig for forvaltning, service og myndighetsutøvelse for kommunens abonnenter. Herunder tekniske tjenester, økonomi og fakturering, marked og service. Avdeling Myndighet og Service har 18 medarbeidere. Stillingen inngår i faggruppen som har ansvar for å stille krav og å følge opp at utslipp av avløpsvann og stoffer til ytre miljø og til kommunens renseanlegg er innenfor fastsatte grenser. Noen av stillingens hovedoppgaver er behandling av utslippsøknader, gjennomføring av tilsyn, ivareta og hevde innholdskrav ved påslipp og å iverksette og gjennomføre tiltak for å beskytte kommunens vassdrag mot forurensning. En del av arbeidet vil bestå av gjennomføring av påleggsprosesser, et arbeid som utføres i samarbeid med våre jurister. Du vil være med å bidra i store utbyggingsprosjekter, som blant annet ny E16, ny E18 og ny hovedledning fra Kattås.

Kvalifikasjoner:

• Ingeniørutdanning, høyskole, alternativt kan personer med relevant erfaring, fagbrev og teknisk fagskole kunne komme i betraktning • For å lykkes er det viktig med faglig forståelse og lærevillighet, fortrinnsvis innen miljø eller VA-faget • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig • Du må ha erfaring med å bruke dataverktøy

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som: • er resultatorientert • er strukturert • innehar gode samarbeidsevner • er positiv og viser initiativ • har pågangsmot Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

• Fleksitid • Faglige utfordringer i en av Norges beste VA-kommuner • Gode utviklingsmuligheter som kommunens kompetanseutviklingsstipend • Opplæring og nødvendig etterutdanning • Et godt arbeidsmiljø • Sentral beliggenhet i Sandvika • Aktivt bedriftsidrettslag • Offentlig tjenestepensjonsordning • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland Annet • Vitnemål og attester tas med på intervju • Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25)  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2253947
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 18.11.2019