Detaljer

  • Søknadsfrist
    07.04.2019
  • Bedrift
    Stiftelsen Grid-Arendal
  • Sted:
    ARENDAL
  • Type arbeid:
    HR- og administrasjonskonsulent
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Foreninger og forbund - Interesseorganisasjoner
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    AUST-AGDER
  • Arbeidssted:
    ARENDAL
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    1484638

Spørsmål rettes til

  • Luana Karvel
  • Telefon: +47 917 35 690
  • hr@grida.no

HR- og administrasjonskonsulent

Har du lyst til å bli en del av teamet ved GRID-Arendal og jobbe for en bærekraftig verden? Vi søker vår nye «HR Administration officer», og ser etter deg som er samfunnsengasjert og miljøbevisst. GRID-Arendal (www.grida.no) er en liten, fleksibel organisasjon med høyt kvalifisert personale som spesialiserer seg på komplekse miljøspørsmål. Som medarbeider ved GRID-Arendal jobber du i et internasjonalt miljø med engelsk som arbeidsspråk. Du vil jobbe sammen med dyktige fagfolk og engasjerte kolleger som er opptatt av å dele kunnskap og jobbe mot felles mål.


Ansvars- og arbeidsoppgaver

  • Utføre løpende personaladministrative oppgaver
  • Bistå med å utvikle, vedlikeholde og oppdatere interne rutiner og retningslinjer, inkludert personal- og HMS manual
  • Være en rådgiver for ledere/prosjektledere i arbeidsmiljøspørsmål
  • Bistå i rekrutteringsprosesser av ansatte, praktikanter og konsulenter, inkludert administrasjon av søkelister samt å utarbeide stillingsannonser
  • Bistå med å utarbeide og følge opp konsulentkontrakter samt konkurransegrunnlag for anskaffelsesprosesser
  • Utarbeide grunnlag for lønnsutbetalinger og sørge for vedlikehold av personaldata
  • Administrative oppgaver i forbindelse med sykefravær og refusjonskrav til NAV
  • Sørge for gode roll-in og roll-out prosesser ved ansettelser og oppsigelser
  • Bidra med administrativ støtte til prosjektledere og ansatte, også i forbindelse med organisering av workshops, møter og sosiale arrangementer
  • Ansvarlig for årlige Miljøfyrtårnrapporteringer-/resertifiseringer, og rapportering til Klimapartnere
  • Jobbe med å forbedre rutiner innen systematisk HMS-arbeid, med spesielt fokus på vårt interne miljøarbeid "Green GRID"

HR- og administrasjonsoppgavene ved GRID-Arendal er under kontinuerlig utvikling, og oppgavene kan endre seg over tid.


Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper

  • Vi ser etter deg som har minimum bachelor i HR, organisasjon, administrasjon eller tilsvarende
  • Du har gjerne 2-3 års relevant erfaring innen HR- og personaladministrasjon
  • Du har gode kunnskaper om relevant lov- og avtaleverk
  • Du har evne til å arbeide selvstendig, strukturert, effektivt og målretta
  • Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
  • Du har god brukerkompetanse i digitale verktøy og MS Office-pakken,
  • Du har gode samarbeidsevner, og evne til å etablere tillitt på alle nivå i organisasjonen
  • Du er nysgjerrig og har et ønske om å utvikle deg innen HR-faget

Vi kan tilby

  • Spennende og utviklende arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø, og med et godt arbeidsmiljø
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Vi følger statens lønnssystem som baserer seg på utdanning og ansiennitet
  • Lyse moderne kontorlokaler sentralt i Arendal

Hvordan søke?

Vennligst send søknad og CV til: hr@grida.no, innen 07. april og merk emnet med «HR Administration officer».

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med: Luana Karvel, Head of HR and Administration, epost: luana.karvel@grida.no, tlf: 91735690.