• Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    20.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4846977
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
  • Oppdatert 03.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nannestad kommune

HR konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

www.nannestad.kommune.no

Nannestad kommune går en spennende tid i møte og fremtiden for kommunen er i ferd med å formes. Nye Nannestad er full av muligheter. I 2023 vil vi flytte inn i nytt kommunehus med flotte fasiliteter og utviklingen i kommunen er preget av vekst, både i befolkning og næringsliv. 

HR enheten søker nå etter en HR konsulent som har personaladministrasjon og lederstøtte som sitt ansvarsområdet.  Vi søker etter deg som ønsker å bidra til at kommunen lykkes med sine mål, utøver god arbeidsgiverpolitikk og vil være en pådriver i å utvikle kommunens HR arbeid og prosesser.

 

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.  

Arbeidsoppgaver:

Som HR-konsulent vil du ha fokus på praktisk personalarbeid,  med hovedansvar for blant annet:

  • Saksbehandling
  • Fag- og systemansvar for fagmodulen EveryOne, forhandlingsmodul og Webcruiter.
  • Lederstøtte og support i fagmoduler/fagsystemer
  • Bistå i rekrutteringsprosesser
  • Utarbeide rapporter og analyser
  • Forberede og bistå i lønnsforhandlinger og drøftinger
  • Introduksjonsprogram nyansatte 
  • Sikre at personaldata og HR system til enhver tid er oppdatert, og i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk
  • Bistå i ulike HR prosesser

Kvalifikasjoner:

Vi ønsker at du har:

  • Fagbrev innen kontorfag eller lignende. Relevant erfaring innenfor stillingens oppgaver kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Må ha god kjennskap til hovedtariffavtalen og hovedavtalen
  • Må ha god digital kompetanse, ønskelig med kjennskap og erfaring med EveryOne, Webcruiter, Agresso, WebSak og M365
  • Kjennskap til lønnsforhandlinger

Vi ønsker at du har erfaring med:

  • å utøve lederstøtte
  • med HR rapporter og analyser

Personlige egenskaper:

Vi leter etter deg som

  • Er selvgående og løsningsorientert
  • er strukturert og nøyaktig
  • ser forbedringspotensial og har et ønske om å videreutvikle og forenkle arbeidshverdagen
  • er imøtekommende og serviceinnstilt
  • har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • har god kommunikasjon og evne til samhandling
  • klarer å holde oversikt og skille mellom viktige og mindre viktige oppgaver

Vi tilbyr:


Lønn etter tariff 

Meget gode pensjonsordninger, anbefaler deg å gå inn her: KLP

Kunnskapsrike og gode kollegaer

Fleksibel arbeidstid og selvstyring innenfor stillingens ansvarsområdet

 

Annet:

Minst 2 referanser må oppgis i søknaden

Vitnemål/attester vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.

Gyldig politiattest må fremvises ved tiltreden.

 
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    20.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4846977
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
  • Oppdatert 03.11.2022