• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1351, RUD
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2262879
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 12.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Hjelpepleier/helsefagarbeider - Vangkroken 3 boliger

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du miljøarbeider? Da trenger vi deg til en helgestilling her hos oss ved Gamle Lommedalsvei boliger og Hauger Park. Arbeidet består i å kvalitetssikre og gi tjenester til personer med ulike bistandsbehov. Din kompetanse blir viktig i et tett samarbeid med fagutviklingsvernepleiere, vernepleiere, sykepleiere, miljøterapeuter, helsefagarbeidere og øvrig personal på avdelingen. Du skal bidra til kompetanseheving og overføring av beste praksis, yte gode helse- og omsorgstjenester, samt bidra til god ressursutnyttelse. Gamle Lommedalsvei boliger har 14 beboere og i Hauger Park er det 16 beboere med bistandsbehov. Det er et tverrfaglig miljø med sykepleiere, miljøterapeuter og helsefagarbeidere. Vi har et godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse. Vi trenger deg og din kompetanse inn i teamet. Tiltredelse etter avtale. Vil du vite mer om tjenestestedet gå inn på https://www.baerum.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/tilbud-til-personer-med-utviklingshemming/

Kvalifikasjoner:

Som helsefagarbeider: • er du utdannet med norsk autorisasjon. HPR nummer registreres i CV • må du være fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy • har du kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet For stillingen kreves gode norskkunnskaper. Innvandrer som søker stillingen, og er fra land utenfor Skandinavia, skal som et minimum ha bestått Norskprøve B2 skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som: • har gode kommunikasjonsevner • er lærevillig • er god på å bygge relasjoner • har faglig innsikt • er strukturert og systematisk • er løsningsorientert Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

• Individuelt tilpasset opplæringsplan • Offentlig tjenestepensjonsordning • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland Annet • Vitnemål og attester tas med på intervju • Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig • Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova § 25)  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1351, RUD
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2262879
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 12.11.2019