Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
10.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4105234Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 20.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Helsesykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Helsestasjonstjenester er en egen virksomhet i Sandnes kommune. Arbeidsoppgavene følger de nasjonale faglige retningslinjer for helsefremmende og forebyggende arbeid. I tillegg til vanlig helsestasjons- og skolehelsetjeneste har vi jordmortjeneste, helsetjenester til flyktninger i kommunen, helsestasjon for ungdom, reisevaksinasjon og smittevern lagt til virksomheten. Vi har fire helsestasjoner; Sentrum, Ganddal, Riska og Forsand. Det er 31 grunnskoler og 4 videregående skoler. Det blir født ca.1100 barn pr. år i Sandnes kommune.
Virksomheten har ca. 90 ansatte. Helsestasjonstjenester ledes av helsestasjonssjef/virksomhetsleder. Vi har to avdelingsledere for helsestasjonene. En avdelingsleder for jordmor og to for skolehelsetjenesten. Vi har også psykolog, lege og ernæringsfysiolog tilknyttet tjenesten. Egen administrasjonskonsulent for hele tjenesten og helsesekretærer på helsestasjonene.
Vi søker helsesykepleier til skolehelsetjenesten. En fast stilling og et vikariat. 80-100% stilling. Oppstart 03.01.2022.
Arbeidsoppgaver:
Arbeidet er innen skolehelsetjenesten 6-15 år.Foreldreveiledning i enkeltkonsultasjoner eller grupper på skolen.
Vaksinasjon og tverrfaglig samarbeid.
Deltakelse i veiledningsgrupper i skolehelsetjenesten.
Veiledning og undervisning til barn og ungdom i fysisk, psykisk og seksuell helse. (Enkeltvis og i grupper).
Delta med informasjon på foreldremøter.
Kvalifikasjoner:
Autorisert sykepleier og godkjent helsesykepleierutdanning. Sykepleiere og helsesykepleier studenter kan også søke på vikariat.Relevant erfaring er ønskelig.
Gode datakunnskaper.
Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
Personlige egenskaper:
Vi søker en selvstendig og initiativrik medarbeider med gode samarbeidsevner.Serviceinnstilling og god skriftlig og muntlig framstillingsevne.
Fleksibilitet i forhold til å kunne arbeide på flere arbeidsteder.
Personlig egenhet vil vektlegges.
Gode norskkunnskaper kreves.
Beherske engelsk til daglig bruk.
Vi tilbyr:
Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.Et positivt og godt fagmiljø med kolleger som er løsningsorienterte.
En arbeidsplass med fokus på godt arbeidsmiljø.
Lønn etter Sandnes kommune sitt regulativ og etter avtale .
Gode forsikringer og pensjonsordninger.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
10.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4105234Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 20.09.2021