• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    02.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5058, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3027812
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 10.07.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Helsesekretær ved øyeblikkelig hjelp døgnenhet

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Øyeblikkelig hjelp døgnenhet (ØHD) er en kommunal helseinstitusjon, organisert som enhet under Etat for helsetjenester. ØHD er samlokalisert i Bergen Helsehus i
Solheims viken sammen med etatsadministrasjonen, Bergen Legevakt, og Helsevernenheten - herunder kommuneoverlegene, Miljørettet helsevern, Senter for migrasjonshelse og Smittevernkontoret. I tillegg er Helse Bergens Skadepoliklinikk og Akuttmottak for ruspasienter lokalisert på Helsehuset.

ØHD har 34 senger og undersøker, observerer og behandler pasienter etter allmennmedisinske prinsipper. Gjennomsnittlig liggetid er 3 døgn og aldersgruppen er pasienter
over 18 år. Enheten har rundt 80 ansatte med høy kompetanse som jobber tverrfaglig. Kommunen er opptatt av pasientsikkerhet og av å levere kunnskapsbaserte tjenester. Målet er å levere tjenester av høy kvalitet og med pasienten i sentrum. ØHD har samarbeid med utdannings- og forskningsinstitusjoner, veileder studenter og har flere pågående FoU prosjekter. Organiseringen av ØHD er under endring og oppgaver-/ansvarsområdene kan forandre seg og for tiden er vi satt opp som ØHD og beredskap til Coronaklinikk.
Ønsker du varierte arbeidsoppgaver og faglige utfordringer?  

Arbeidsdagene er preget av spennende arbeidsoppgaver, høyt tempo, variasjon, og ofte akutte problemstillinger. Sekretærfunksjonen har et stort ansvar og en viktig rolle i det å få hverdagen til å gå opp for alle faggrupper. Du må trives med endringer da det stadig kommer ny teknologi eller nye rutiner og prosedyrer - ofte med ansvar for at man selv må være med på å påvirke og holde seg oppdatert. Liker du å være med å påvirke og utvikle faget ser vi frem til å få deg som vår nye kollega.

Arbeidsoppgaver

Betjene ekspedisjon
Registreringsoppgaver i elektronisk pasientjournal 
Besvare telefonhenvendelser 
Bestilling av pasientreiser
Skanning
Postarbeid og andre kontorfaglige oppgaver samt matservering 
Prøvetaking og laboratoriet arbeid og ansvar/opplæring 
Tilsetting fra snarest  

Kvalifikasjoner

Må ha gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig  
Kan ta imot og gi opplæring på en strukturert og systematisk måte  
God kjennskap til EPJ / Office
Kan analysere, utvikle og forbedre de systemer du jobber med
Gode IKT kunnskaper 
Godkjent politiattest må kunne framlegges ved ansettelse 

Personlige egenskaper
Positiv, fleksibel og serviceinnstilt 
Effektiv og liker å jobbe i et travelt miljø, men også håndtere rolige dager
Rask til å tilegne seg kunnskap  
Kunne arbeide målrettet og selvstendig
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner 
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
En spennende og utfordrende jobb. 
Et fagmiljø i kontinuerlig utvikling.
Faglig oppfølgning av erfarne kollega.
Et fantastisk og kollegial arbeidsmiljø. 
Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst. 
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    02.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5058, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3027812
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 10.07.2020