Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Helsesekretær

Offentlig forvaltning

Vi søker en dyktig og engasjert helsesekretær til 100 % fast stilling som vil bidra inn i vår seksjon. Vi står foran spennende endringer i fremtidig drift og stillingen passer for deg som er allsidig, initiativrik og nytenkende.

Behandlingshjelpemidler (BHM) er en av fire seksjoner i avdeling Medisinsk teknologi og e-helse (MTE) og har ansvar for utlån og forvaltning av medisinsk teknisk utstyr (MTU) og forbruksmateriell til pasienter som fortsetter den medisinske behandlingen utenfor sykehuset. 

Vi er 20 engasjerte ansatte som målrettet jobber med å utvikle og forbedre våre tjenester slik at vi skal kunne møte behovet til befolkningen i vårt sykehusområde på en bærekraftig måte. Den teknologiske utviklingen gir oss nye muligheter og legger til rette for hjemmebasert sykehusbehandling. Vi vil ha fokus på økt bruk av digitale innbyggertjenester der pasienten selv deltar mer aktivt i egen behandling. Dette innebærer endrede behandlingsforløp, nye arbeidsprosesser for oss som jobber i helseforetaket og økt krav til informasjonsutveksling mellom partene i hele behandlingskjeden. Ahus er i gang med flere spennende prosjekter og vi ser etter deg som deler vår interesse for medisinsk teknologi og e-helse.

Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn.

Arbeidsoppgaver:

  • Telefonservice
  • Espedisjonsservice med pasientmottak
  • Timeavtale for service på medisinsk teknisk utstyr
  • Reklamasjoner på MTU
  • Uttak av rapporter
  • Posthåndtering
  • Ordrehåndtering
  • Administrasjon og oppgaver i ulike systemer (DIPS, Medusa, Nshift, Oracle, Freg)

Kvalifikasjoner:

  • Helsesekretær, autorisert
  • Gode IT kunnskaper
  • Kjennskap til DIPS
  • Relevant sykehuserfaring, erfaring fra poliklinikk er en stor fordel
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Medisinsk terminologi

Personlige egenskaper:

  • Engasjert og motivert for endringsprosesser
  • Ansvarsbevisst
  • Selvstendig og har høy arbeidskapasitet
  • Systematisk, nøyaktig og strukturert
  • God til å samarbeide
  • Serviceinnstilt
  • Positiv og fleksibel
  • Initiativrik
  • Løsningsorientert

Vi tilbyr:

  • Sentral beliggenhet
  • Gode velferdstilbud for ansatte
  • Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud    
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag